Ibaka i Ponsarnau parlant a les instal·lacions del club. Foto: BqM
El pivot congolès, que aquests dies s'està entrenant amb el preparador físic Xavi Schelling, va voler visitar el club que li va donar l'oportunitat de jugar a l'ACB i saludar Jaume Ponsarnau
Serge Ibaka va arribar a Manresa l'estiu del 2008 després de ser draftejat en la posició 24 pels Seattle Supersonics de l'NBA. Els seus drets, però, els van adquirir els Oklahoma City Thunder i va arribar a un acord per jugar 3 anys a Manresa abans de fer el salt a la millor lliga del món. La seva nova franquícia americana, però, no li va deixar acabar el contracte i després d'anotar 7.1 punts, capturar 4,5 rebots i col•locar 1 tap per partit en el seu primer any a l'ACB, l'estiu del 2009 van pagar la clàusula i se'l van emportar als Estats Units.
En el seu any de rookie a l'NBA, va acabar sent el novell que va posar més taps, amb 1,3 per partit. Aquest any ha jugat la seva segona temporada amb els Thunder, ha millorat els seus números (9,9 punts, 7,6 rebots i 2,4 taps per partit) i el seu equip ha arribat fins a la final de la Conferència Oest, on va perdre contra els futurs campions, els Dallas Mavericks.
Aquest estiu, Serge Ibaka ha estat preseleccionat per disputar l'Europeu de Lituània amb la selecció espanyola, sempre i quan pugui obtenir el passaport espanyol. Un cop acabada la temporada a l'NBA, l'ex jugador del Ricoh Manresa s'està entrenant pel seu compte amb el preparador físic del primer equip, Xavi Schelling.
ARA A PORTADA
-
Successos Manresa eixamplarà la Guàrdia Urbana fins a 120 agents i espera 15 interins immediats Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Tocats de Lletra celebra vint anys amb 51 propostes poètiques en 38 espais de Manresa Pere Fontanals
-
Política Junts reclama una auditoria externa i independent de la despesa social de Manresa Pere Fontanals
-
Publicat el
30 de juny de 2011 a
les 17:38
Et pot interessar
-
Esports
El Pavelló de 1989 i el de 2027: així es diran els dos pavellons esportius de Sant Fruitós
-
Esports
Manresa canviarà el bàsquet per la gimnàstica rítmica amb 200 esportistes al Nou Congost
-
Esports
Covisa Manresa i Ye Faky, amb un balanç idèntic, es mesuraran dissabte a Cocentaina
-
Esports
El CE Manresa afronta el primer plat fort de la temporada contra l'Osasuna B
-
Esports
Diego Ocampo: «La victòria ha estat conseqüència de jugar bé»
-
Esports
El Kids&Us Manresa es retroba amb la victòria davant l'Ulm (101-89)
