Ibon Navarro, tècnic de l'ICL Manresa, ha considerat clau la sortida del seu equip al primer i tercer quart en el partit que s'ha perdut davant del Divina Joventut. L'entrenador es queixava més d'aspectes com el descontrol i la mala defensa,especialment sobre Albert Sàbat i Luka Bogdanovic, que no pas errades en atac, com algunes safates fàcils. Més satisfet estava per l'orgull mostrat pel seus jugadors. Quan els manresans s'han acostat al marcador ha estat més per actitud que per un bon nivell de bàsquet. Tot i que en situacions com aquesta, quan l'equip torna al partit ha de saber tenir un punt de pausa.
Tres noms propis han aparegut a la roda de premsa. Sobre Brion Rush no n'ha volgut destacar massa cosa després d'una derrota. Però sí que ha comentat que es tracta d'un bon generador de joc. Trapani es va acostant al jugador que el club manresà va fitxar a l'estiu. I Luksa Andric ha d'intentar evitar carregar-se tan ràpid de personals. Al pivot croat ja li ha passat en diverses ocasions.
Un dels aspectes que més lamenta Navarro és la manca de veterania de bona part de la seva plantilla. I per això només hi ha una solució: que els veterans i membres de l'satff tècnic els hi donin un cop de mà. En canvi, la situació a la taula no provoca excessius maldecaps al vitorià. "Sabem des del primer dia que estem condemnats a patir. I això és així estant 1-4 i ho seria estant 3-2", ha assegurat Navarro.
L'entrenador del Divina Joventut, Diego Ocampo, ha coincidit amb Navarro sobre l'inici de partit. El tècnic visitant ho enfocat, però, des dels mèrits que ha fet el seu equip. Del què s'ha queixat Ocampo és de la decisió dels seus jugadors quan han obert forat. En comptes d'intentar ampliar-lo han volgut mantenir-lo. Això ha permès la reacció de l'ICL Manresa. La remuntada no ha neguitejat en excés l'entrenador dels badalonins. "No només ho he vist complicat al final. Ho he vist difícil tot el partit perquè el Manresa està ben entrenat", ha comentat. Tampoc s'ha mostrat massa amants de valoracions individuals tot i que ha reconegut el bon partit d'Albert Sàbat.
ARA A PORTADA
-
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
-
Cultura i Mitjans El Camí Vell de Rajadell i el Pla de la Mina acolliran el festival Microscopies Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Manresa estrenarà dissabte una geganta dedicada a les treballadores de la vaga de la Fàbrica Nova Pere Fontanals
-
Economia CGT Sallent i ASB fan piquets als escorxadors del Bages per denunciar els ERTO Pere Fontanals
Publicat el
30 d’octubre de 2016 a
les 21:31
Et pot interessar
-
Esports
El CE Manresa cau per 3-1 davant el Sant Andreu en un nou partit de pretemporada
-
Esports
El Kids&Us Manresa ja té definida la pretemporada 2026-27
-
Esports
Sant Fruitós recupera les activitats físiques per a la gent gran amb l'inici del curs
-
Esports
Els germans Sanllehí de Santpedor tanquen l'estiu de trial amb dos podis mundials
-
Esports
El CE Manresa s'emporta el Trofeu Vila de Gràcia després d'una tanda de penals agònica
-
Esports
Laia Font acaba 12a individual a l'Europeu i Espanya es classifica per a la final per equips
