El tècnic de l'ICL Manresa, Ibon Navarro, ha volgut treure conclusions positives a un partit que s'ha escapat als darrers dos minuts. Per al vitorià, els seus homes han fet un pas endavant i s'han acostat a l'equip que han de ser quan s'enfronten a rivals del nivell de l'Herbalife Gran Canaria. L'inici del partit dels bagencs ha estat bo. La clau que explica la derrota local ha estat no trobar resposta a l'increment defensiu de l'equip de Las Palmas malgrat bones aportacions com les de Maksym Sandul. Ruslan Otverchenko ha demostrat el perquè dels seu fitxatge mentre que Chase Simon ha estat més discret. Una vegada més, la diferència dels tirs lliures llançats entre l'ICL Manresa i el seu rival ha estat abismal (avui 5 a 19). Navarro ha semblat tirant d'ironia amb una resposta de lògica irrefutable. "Fem més faltes que els rivals", ha sentenciat abans d'afegir que algun tir lliure addicional més bé que els hi podrien concedir als seus jugadors. Sense comunicat oficial, la lesió de Milos Mililsjevic té molt mala pinta ja que es parla d'un trencament de peroné.
Aíto García Reneses, visiblement cansat per la dinàmica viatgera del seu equips els darrers dies, ha emprat paraules com orgull, treball i reacció per mostrar el seu estat d'ànims. El tècnic visitant ha destacat els problemes de lesions del seu equip que s'han afegit a uns dies "on hem viscut als aeroports, avions..." Poc amant de fer valoracions individuals, Aíto ha lloat DJ Seely. "No ha estat només encertat al darrer quart sinó tot el partit. Va venir per suplir Kuric i ha estat un encert", ha comentat l'entrenador visitant. De l'ICL Manresa n'esperava les dificultats que els ha plantejat.
Al postpartit Dejan Musli i Juan José García han parlat pels mitjans. Musli ha comentat que el rival té millor equip que l'ICL Manresa i això ha marcat un xic la diferència. La clau ha estat que "a l'últim quart ells han jugat amb més energia que el Manresa i s'ha notat." El jugador serbi també ha afegit que aquesta setmana l'equip ha d'estar al seu cent per cent per enfrontar-se a l'Estudiantes. Per la seva part, García, ha diferit una mica en l'anàlisi de la derrota i ha dit que, segons ell, el que ha marcat el partit han estat petites errades durant aquest, tant a nivell ofensiu com defensiu, i la gran ofensiva del Gran Canària als últims minuts del matx. Després de García i Musli, per part de l'Herbalife, ha parlat l'ex del Manresa DJ Seeley. L'aler nord-americà ha explicat que el partit del Gran Canària ha començat fluix i al final han acabat sortint-se i, això, al final, ha sigut el que ha fet que la victòria volés a les illes Canàries. Referent a tornar a jugar al Bages ha dit que li agrada molt tornar-se a trobar amb la gent i que encara està més content quan pot fer un bon partit.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=de5bgsYyjcQ[/youtube]
Roda de premsa d'Ibon Navarro. Vídeo: BàsquetManresa
ARA A PORTADA
-
-
Canvi en la direcció d'ICL: Patricio Chacana deixa el càrrec i el relleva Alberto Serfaty Pere Fontanals
-
-
Sant Fruitós de Bages estrena la seva nova bandera inspirada en l'escut i la història local Pere Fontanals
-
Els Aplecs de Patrimoni Obert mostren de forma diferent Sant Amanç de Viladés i Castellar Pere Fontanals
Publicat el 07 de febrer de 2016 a les 22:40
Actualitzat el 07 de febrer de 2016 a les 22:55
Et pot interessar
-
Esports Jorge Closas, d'Esport7 i Pugnator Castellet, guanya el cinturó internacional a Lloret de full contact
-
Esports Bons resultats del CT Judo Bages i Moianès a la Copa Catalunya júnior amb tres ors i vuit podis
-
Esports El Cat Central estrena victòria i el Manresa RC cau a Terrassa en un intens cap de setmana de rugbi
-
Esports El judo del Bages i el Moianès triomfa al Rànquing infantil de Barcelona amb 14 medalles i gran domini femení
-
Esports El CN Manresa cau amb honor davant el Waterpolo Màlaga en un partit ple de gols i coratge (15-20)
-
Esports El Gimnàstic s'emporta el derbi bagenc a Cardona i la Pirinaica també suma tres punts fora de casa