Els tres atletes de l'Avinent Manresa que han pres part aquest cap de setmana en el Campionat d'Espanya sub18 en pista coberta que s'ha disputat al Palau Sant Jordi de Barcelona han tingut una destacada actuació, amb dos subcampionats i una posició de finalista.
El tanquista santfruitusenc Jan Díaz s'ha penjat la medalla d'argent en la final dels 60 metres tanques amb un temps de 8"06. En les semifinals, s'havia imposat en la seva amb 7"99.
El quatrecentista David Pérez s'ha proclamat subcampió estatal dels 400 metres llisos amb un temps de 49"83 (mmp). En semifinals, s'havia imposat en la seva amb 50"20.
I, finalment, Martí Serra ha ocupat posició de finalista al acabar cinquè de la final del concurs de perxa superant el llistó sobre 4,27 metres.
Així mateix, cal destacar que Jan Díaz va córrer una de les semifinals dels 60 metres llisos amb un temps de 7"23, que el va deixar fora de la final per dues centèsimes.
Amb aquests resultats l'Avinent Manresa ha ocupat la novena posició en la classificació de clubs, primer club català, d'entre 114 clubs classificats.
[noticia]96237[/noticia]
Jan Díaz i David Pérez, subcampions d'Espanya sub18 de les seves disciplines
Esports
L'Avinent Manresa ha quedat novè -primer equip català- en la classificació de clubs
ARA A PORTADA
-
Successos Controlat l'incendi de Sant Vicenç que ha obligat a confinar una urbanització i la residència Pere Fontanals
-
Societat CCOO i Professors de Secundària veten l'Assemblea Educativa del Bages com a interlocutora Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Miki Núñez, Buhos i més de trenta hores de música ompliran la Festa Major de Manresa Redacció
-
Esports La Ignasiana estrena una ruta de dos dies entre Fraga i Manresa en la sisena edició Redacció
Publicat el
14 de març de 2021 a
les 21:18
Actualitzat el
14 de març de 2021 a les
22:02
Et pot interessar
-
Esports
Castellbell rebrà 360.000 euros de la Generalitat per renovar els vestidors del camp de futbol
-
Esports
Gonçalo José Sousa torna a batre un rècord de l'Avinent Manresa: ara els 3.000 metres llisos
-
Esports
Kaodirichi Akobundu-Ehiogu no seguirà al Kids&Us Manresa
-
Esports
La Grada d'Animació reclama desencallar el nou pavelló abans del període electoral
-
Esports
Aquestes son les samarretes del Kids&Us Manresa per a la propera temporada
-
Esports
El Centre de Tecnificació del Bages i Moianès suma deu medalles a la Copa d'Espanya
