Els tres atletes de l'Avinent Manresa que han pres part aquest cap de setmana en el Campionat d'Espanya sub18 en pista coberta que s'ha disputat al Palau Sant Jordi de Barcelona han tingut una destacada actuació, amb dos subcampionats i una posició de finalista.
El tanquista santfruitusenc Jan Díaz s'ha penjat la medalla d'argent en la final dels 60 metres tanques amb un temps de 8"06. En les semifinals, s'havia imposat en la seva amb 7"99.
El quatrecentista David Pérez s'ha proclamat subcampió estatal dels 400 metres llisos amb un temps de 49"83 (mmp). En semifinals, s'havia imposat en la seva amb 50"20.
I, finalment, Martí Serra ha ocupat posició de finalista al acabar cinquè de la final del concurs de perxa superant el llistó sobre 4,27 metres.
Així mateix, cal destacar que Jan Díaz va córrer una de les semifinals dels 60 metres llisos amb un temps de 7"23, que el va deixar fora de la final per dues centèsimes.
Amb aquests resultats l'Avinent Manresa ha ocupat la novena posició en la classificació de clubs, primer club català, d'entre 114 clubs classificats.
[noticia]96237[/noticia]
Jan Díaz i David Pérez, subcampions d'Espanya sub18 de les seves disciplines
L'Avinent Manresa ha quedat novè -primer equip català- en la classificació de clubs
ARA A PORTADA
-
El conflicte entre la Festa Major Alternativa de Manresa i Can Jorba arriba al Parlament Pere Fontanals
-
El personal educatiu constata el cansament del col·lectiu i s'insta a crear canals per mobilitzar-se Pere Fontanals
-
Els Mossos i la Policia Local actuen en una baralla tumultuària a Sant Joan de Vilatorrada Pere Fontanals
-
Mor als 81 anys Francesc Iglesias, exalcalde de Sant Joan de Vilatorrada i expresident del Consell Comarcal del Bages Pere Fontanals
-
Publicat el 14 de març de 2021 a les 21:18
Actualitzat el 14 de març de 2021 a les 22:02
Et pot interessar
-
Esports
L'artesenc Robert Vilarasau afronta el Campionat del Món de Trampolí amb bones sensacions
-
Esports
El Covisa Manresa destitueix Antonio Mesa després del mal inici de temporada
-
Esports
L'Ajuntament de Castellbell amplia el conveni de col·laboració anual amb el Club Esportiu Castellbell
-
Esports
El Vinya Cross arribarà als deu anys amb 100.000 euros recaptats per a projectes socials
-
Esports
Quatre judokes del CTJ del Bages i Moianès es classifiquen per al Campionat d'Espanya
-
Esports
L'Avinent Manresa brilla al català de cros per a clubs amb el títol sub23 i diversos podis
