El proper dilluns 12 de desembre, a les 19 hores, l'entrenador de l'Assignia Manresa, Jaume Ponsarnau parlarà de "Com ser competitiu" a la sala d'actes de la FUB. L'entrada és lliure.
La xerrada de Jaume Ponsarnau formarà part del cicle de conferències que organitza la Fundació Universitària del Bages (FUB). L'entrenador de l'Assignia Manresa parlarà de "Com ser competitiu" amb l'objectiu de traçar paralel·lismes i extreure aprenentatges del dia a dia d'un entrenador que dirigeix un equip de bàsquet d'elit i aplicar ho al món empresarial.
La conferència tindrà lloc a la sala d'actes de la FUB, el proper dilluns 12 de desembre, a les 19 hores.
Jaume Ponsarnau farà una conferència a la FUB
L'entrenador de l'Assignia Manresa parlarà de "Com ser competitiu" aquest proper dilluns
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de desembre de 2011 a
les 18:56
Et pot interessar
-
Esports
El CTJ Bages i Moianès suma un or i dos bronzes al Campionat de Catalunya de Kyus
-
Esports
L'Avinent Manresa suma set medalles al Campionat de Catalunya sub18 i sub23
-
Esports
L'Avinent Manresa sub16 es proclama campió de Catalunya de clubs
-
Esports
Gonçalo José Sousa bat el rècord més antic del CAM en els 1.500 metres
-
Esports
Álex Reyes paga la seva clàusula i deixa el Kids&Us Manresa
-
Esports
La selecció catalana convoca Pierre Oriola, Ferran Bassas i Gerard Fernández
