Jiménez s'imposa en els 10km del Parque Miraflores a Sevilla

Publicat el 12 d’octubre de 2014 a les 18:17
Actualitzat el 12 d’octubre de 2014 a les 18:21

Ma Dolores Jiménez a Sevilla. Foto: Arxiu particular


Aquest diumenge al matí, l'atleta cordovesa de l'Avinent Manresa Ma Dolores Jiménez Guardeño -entrenada des d'aquest setembre pel tècnic manresà Joan Lleonart- s'ha endut el triomf en els 10km del Parque Miraflores a Sevilla, quarta de les cinc curses de què consta el circuit 10k organitzat per l'Institut Municipal d'Esports (IMD) de l'Ajuntament de Sevilla.

La cursa ha estat una lluita des del primer metre amb Ma Carme Ledesma (Pamplona Atl), fins que Jiménez ha pogut deixar la companyia de Ledesma en el darrer tram de cursa. Jiménez s'ha imposat amb 38'08" avantatjant en 100m a Ledesma.

Amb aquesta prova, Jiménez ha donat el tret de sortida a aquesta nova temporada, de la que espera continuar amb els èxits aconseguits durant aquest 2014 quan va ser la gran protagonista dels Campionats d'Europa d'atletisme per a veterans que es va disputar a Izmir (Turquia) amb cinc medalles.