[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=tN4-a1VFC28[(youtube]
Aquest dissabte comença el mes de setembre, i comencen també els compromisos amistosos de pretemporada per al BAXI Manresa. El primer partit es jugarà a Sant Julià de Vilatorta, davant el MoraBanc Andorra, dirigit per Ibon Navarro i Paco Vázquez.
Joan Peñarroya ha fet declaracions abans d'aquest partit. Els aficionats que vulguin veure en directe el matx hauran de pagar una entrada solidària: 3 kg de menjar o bé 5 euros que es destinaran a la Marató.
Joan Peñarroya parla abans del primer partit del BAXI Manresa de pretemporada
Esports
Aquest dissabte s'estrena amb el primer partit de preparació davant el MoraBanc Andorra al torneig de Sant Julià de Vilatorta
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Santiago Sierra i Mónica Rikić encapçalen l'Ex Abrupto més ambiciós que ha acollit Moià Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans El Grup Sardanista Dintre el Bosc administrarà la Festa de la Llum de Manresa el 2027 Redacció
-
Successos El jutge manté els càrrecs als quatre activistes pel sabotatge a ICL al Bages Pere Fontanals
-
Esports La Grada d'Animació reclama desencallar el nou pavelló abans del període electoral Pere Fontanals
Publicat el
31 d’agost de 2018 a
les 16:07
Et pot interessar
-
Esports
Gonçalo José Sousa torna a batre un rècord de l'Avinent Manresa: ara els 3.000 metres llisos
-
Esports
Kaodirichi Akobundu-Ehiogu no seguirà al Kids&Us Manresa
-
Esports
Aquestes son les samarretes del Kids&Us Manresa per a la propera temporada
-
Esports
El Centre de Tecnificació del Bages i Moianès suma deu medalles a la Copa d'Espanya
-
Esports
Marc Aloy i tres regidors estrenen la pista de vòlei platja a la plaça Major de Manresa
-
Esports
El Kids&Us Manresa fitxa Rodrigo Seoane i el cedeix
