Jordi Serracanta: «Era una oportunitat que no podia desaprofitar»
Esports
El nou president es mostra honorat per poder liderar el Baxi Manresa
ARA A PORTADA
-
Política La Generalitat estudia una variant soterrada de la C-55 a Monistrol de Montserrat Pere Fontanals
-
Successos Dos detinguts en una baralla multitudinària que ha desbordat la policia a Sant Joan de Vilatorrada Pere Fontanals
-
Esports La Fundació Bàsquet Manresa impulsa una expedició solidària a Cap Verd per formar entrenadors Pere Fontanals
-
-
Política Arxiven la causa pels fets al ple de Santpedor durant la presa de possessió d'un regidor d'Aliança Catalana Pere Fontanals
Publicat el
05 de juliol de 2022 a
les 22:15
Actualitzat el
05 de juliol de 2022 a les
22:27
Jordi Serracanta ha viscut el seu primer dia com a president del Baxi Manresa. Introduït per la consellera Montse Seubas, qui n'ha destacat que és manresà, esportista i que té una formació acadèmica i experiència laboral per tirar endavant el projecte, el ja president del club bagenc ha començat amb un seguit d'agraïments a tots aquells que l'han ajudat "des del segon zero". Començant per la confiança mostrada pel consell executiu, també ha destacat la presència de l'alcalde Marc Aloy, els missatges que la gent li ha fet arribar les darreres setmanes i també el suport mostrat per la seva família. Haver estat esportista professional ajudarà el nou president, segons les seves pròpies paraules, ja que això li permetrà entendre la mentalitat de jugadors, entrenadors i secretari tècnic. "Però en cap cas faré d'entrenador o secretari tècnic", ha expressat.
Serracanta ha reconegut que ocupar el càrrec de president del Baxi Manresa "és un honor" i que no va dubtar massa en acceptar-lo quan li van oferir. "Poder ser al capdavant del millor club de la ciutat era una oportunitat que no podia desaprofitar", ha destacat. Tres seran els eixos que Serracanta prioritzarà en el seu mandat: esportiu, social i econòmic.
En l'àmbit esportiu, la idea és aprofitar el llegat rebut conservant l'ambició competitiva. En aquest sentit s'ha felicitat per la continuïtat de Pedro Martínez i Xevi Pujol. Serracanta ha parlat d'una certa preocupació de Martínez quan Josep Sàez va deixar la presidència i per això hi va haver l'interès de les dues parts per conèixer-se. El tècnic volia assegurar-se que es mantenia l'ambició. Relacionat també amb la part esportiva un altre objectiu és millorar la connexió entre l'equip professional i els equips base.
Econòmicament, Serracanta ha explicat que l'economia del club està endreçada tot i els efectes adversos de la Covid. Ha destacat la presència d'un patrocinador principal com Baxi i el suport de la resta d'empreses, moltes d'elles del territori. El pressupost per a la temporada 2022-23 no variarà massa respecte l'anterior. "Mirarem de créixer una mica i buscar nous patrocinis", ha comentat el màxim mandatari del club del Nou Congost. Una de les idees apuntades és buscar un nom pel pavelló manresà.
I socialment, l'objectiu és mantenir una afició entregada que té com a màxim exponent la Grada d'Animació. Conservar la gent jove i oferir-los experiències que vagin més enllà del partit són punts estratègics en aquest sentit.
Un altre punt important ha estat l'ampliació del Nou Congost. Aquest projecte ja està engegat i tant el Bàsquet Manresa com l'ajuntament s'han compromès a treballar perquè aquesta ampliació sigui realitat el màxim de temps possible.
L'alcalde Aloy ha destacat la importància del Baxi Manresa per a la ciutat "sense menystenir la resta de clubs de la ciutat". Ha posat en valor que la capital del Bages sigui una de les poques ciutat catalanes que té un equip a la màxima categoria d'un dels esports amb més seguidors. Aloy també ha destacat l'experiència al món de l'esport de Serracanta i ha ofert el suport de l'Ajuntament al club manresà perquè la bona feina dels darrers cinc anys tingui continuïtat.
[noticia]104236[/noticia]
Escull Manresa com la teva font preferida de Google
Serracanta ha reconegut que ocupar el càrrec de president del Baxi Manresa "és un honor" i que no va dubtar massa en acceptar-lo quan li van oferir. "Poder ser al capdavant del millor club de la ciutat era una oportunitat que no podia desaprofitar", ha destacat. Tres seran els eixos que Serracanta prioritzarà en el seu mandat: esportiu, social i econòmic.
En l'àmbit esportiu, la idea és aprofitar el llegat rebut conservant l'ambició competitiva. En aquest sentit s'ha felicitat per la continuïtat de Pedro Martínez i Xevi Pujol. Serracanta ha parlat d'una certa preocupació de Martínez quan Josep Sàez va deixar la presidència i per això hi va haver l'interès de les dues parts per conèixer-se. El tècnic volia assegurar-se que es mantenia l'ambició. Relacionat també amb la part esportiva un altre objectiu és millorar la connexió entre l'equip professional i els equips base.
Econòmicament, Serracanta ha explicat que l'economia del club està endreçada tot i els efectes adversos de la Covid. Ha destacat la presència d'un patrocinador principal com Baxi i el suport de la resta d'empreses, moltes d'elles del territori. El pressupost per a la temporada 2022-23 no variarà massa respecte l'anterior. "Mirarem de créixer una mica i buscar nous patrocinis", ha comentat el màxim mandatari del club del Nou Congost. Una de les idees apuntades és buscar un nom pel pavelló manresà.
I socialment, l'objectiu és mantenir una afició entregada que té com a màxim exponent la Grada d'Animació. Conservar la gent jove i oferir-los experiències que vagin més enllà del partit són punts estratègics en aquest sentit.
Un altre punt important ha estat l'ampliació del Nou Congost. Aquest projecte ja està engegat i tant el Bàsquet Manresa com l'ajuntament s'han compromès a treballar perquè aquesta ampliació sigui realitat el màxim de temps possible.
L'alcalde Aloy ha destacat la importància del Baxi Manresa per a la ciutat "sense menystenir la resta de clubs de la ciutat". Ha posat en valor que la capital del Bages sigui una de les poques ciutat catalanes que té un equip a la màxima categoria d'un dels esports amb més seguidors. Aloy també ha destacat l'experiència al món de l'esport de Serracanta i ha ofert el suport de l'Ajuntament al club manresà perquè la bona feina dels darrers cinc anys tingui continuïtat.
[noticia]104236[/noticia]
Et pot interessar
-
Esports
Èric Vila és el cinquè reforç del Kids&Us Manresa
-
Esports
David Terrats fa el salt al primer equip del Covisa Manresa
-
Esports
L'Egiba busca a Pamplona el títol de la Lliga Iberdrola com a gran favorita
-
Esports
Sant Fruitós invertirà 405.000 euros per climatitzar i modernitzar el Pavelló Municipal
-
Esports
El Covisa Manresa incorpora el manresà Pol López després de la seva etapa a l'AS Roma
-
Esports
El manresà Oriol Marsinyach jugarà el Mundial sub20 de rugbi amb la selecció espanyola
