Jorge Closas guanya el seu combat de K1 professional al Lords of the Ring de Lloret de Mar

El professor d'Esport7 va superar el francès Adrien Hugonet per un punt de diferència

Publicat el 23 d’octubre de 2023 a les 19:11
Actualitzat el 23 d’octubre de 2023 a les 19:19
El professor de kick boxing i K-1 d'Esport7, Jorge Closas, que entrena sota les ordres de David Martínez al Pugnator Castellet, va competir i guanyar el seu combat de K1 professional a la vetllada Lords of the Ring, celebrada a Lloret de Mar, aquest diumenge.

Jorge Closas es va enfrontar a Adrien Hugonet (KBI França), a qui va guanyar per un punt de diferència. Va ser un combat molt intens de principi a final, en el qual hi va haver un treball duríssim del rival francès que Closas va saber frenar i treballar per aconseguir el cinturó de la promotora Lords of the Ring.

Del Pugnator Castellet també van ser-hi Álex López, que es va enfrontar a Oussama Zaroual (Amidouch Team), amb un resultat de combat nul, i Ismael Ourachi que va enfrontar-se amb Ezequiel Rojas (Argentinafighters), amb qui va perdre als punts.