El professor de kick boxing i K-1 d'Esport7, Jorge Closas, que entrena sota les ordres de David Martínez al Pugnator Castellet, va competir i guanyar el seu combat de K1 professional a la vetllada Lords of the Ring, celebrada a Lloret de Mar, aquest diumenge.
Jorge Closas es va enfrontar a Adrien Hugonet (KBI França), a qui va guanyar per un punt de diferència. Va ser un combat molt intens de principi a final, en el qual hi va haver un treball duríssim del rival francès que Closas va saber frenar i treballar per aconseguir el cinturó de la promotora Lords of the Ring.
Del Pugnator Castellet també van ser-hi Álex López, que es va enfrontar a Oussama Zaroual (Amidouch Team), amb un resultat de combat nul, i Ismael Ourachi que va enfrontar-se amb Ezequiel Rojas (Argentinafighters), amb qui va perdre als punts.
Jorge Closas guanya el seu combat de K1 professional al Lords of the Ring de Lloret de Mar
Esports
El professor d'Esport7 va superar el francès Adrien Hugonet per un punt de diferència
ARA A PORTADA
-
Política Denuncien l'Ajuntament de Castellnou per la filtració d'un document oficial a WhatsApp Pere Fontanals
-
Política Anjo Valentí també va anar a l'acte del 12 d'octubre a la Guàrdia Civil de Sant Andreu de la Barca Pere Fontanals
-
-
Societat Els Mossos intervenen en una vaga d'alumnes a l'institut Bages Sud de Castellbell Pere Fontanals
-
Economia Manresa proposa pujar un 2,5% les ordenances fiscals del 2027, la meitat de l'IPC Pere Fontanals
Publicat el
23 d’octubre de 2023 a
les 19:11
Actualitzat el
23 d’octubre de 2023 a les
19:19
Et pot interessar
-
Esports
Diego Ocampo: «La millora durant el partit és important»
-
Esports
Un gol de Quesada al minut 87 dona al Gimnàstic Manresa el derbi contra la Pirinaica
-
Esports
El CTJBM aconsegueix 15 medalles a la primera Copa Catalana Cadet de judo al Vendrell
-
Esports
El Kids&Us Manresa té una altra prova de nivell amb el Bahçesehir
-
Esports
El CN Manresa femení debuta amb una victòria folgada contra el CN Mataró B (21-13)
-
Esports
El CB Artés debuta amb derrota a Zuera després de fallar un triple als darrers instants (90-88)
