La nedadora manresana del CN Terrassa, Queralt Velasco, ha participat a la Copa Catalana de Base Alevina del Grup A, on han participat els millors 12 equips catalans de natació d'aquesta categoria.
A nivell individual la manresana va assolir dos primers llocs, 400 m i 100 m amb un temps de 4:49.94, mínima nacional, i 1:04.90, mínima nacional, a més a més de tercera en 200 m lliures amb 2:18.64, també minima nacional per participar en el proper Campionat d'Espanya d'Estiu a celebrar a Macrid a les instal·lacions del Centro Aquático Mundial 86. En les distàncies de 400 i 200 m lliures la marca assolida millora la mínima infantil per a nedadores de l'any 2002. També va formar part dels relleus 8x50 m lliures mixtes i del 4x100 estils.
Amb aquest resultats i conjuntament amb els de les seves companyes es va proclamar subcampiona per equips en categoria femenina al finalitzar en segona posició per darrera del CN Sabadell i per davant del CN Lleida. A nivell conjunt, categoria femenina i masculina, finalitzaren en 6na. posició.
La alevina Queralt Velasco aconsegueix tres mínimes per als estatals
Va assolir dos primers llocs, 400 m i 100 m, en la Copa Catalana per equips
ARA A PORTADA
-
-
-
El govern de Manresa respon a Junts que el relleu generacional al comerç ja ho cobreix Reempresa Pere Fontanals
-
L'Ajuntament de Manresa estudiarà crear un itinerari segur per a vianants entre Les Cots i els Dolors Pere Fontanals
-
El nou servei de bicicleta elèctrica compartida, el Baik, ja té cent persones preinscrites Pere Fontanals
Publicat el 16 de maig de 2016 a les 15:45
Et pot interessar
-
Esports
El CE Manresa posarà a prova la seva ratxa com a visitant al camp del líder
-
Esports
El Covisa Manresa rep l'Entreculturas Montesión en un duel clau per fugir del descens
-
Esports
El Baxi Manresa ha de confirmar la seva millora davant el San Pablo Burgos
-
Esports
Sàmper es reuneix amb l'alcalde de Sallent per buscar alternatives a la planta d'ICL
-
Esports
Diego Ocampo: «La victòria ens donarà molts ànims»
-
Esports
El Baxi Manresa fa un gran pas endavant a Wroclaw (90-96)
