Les dues gimnastes de l'EGIBA, Lorena Medina i Mar Palliso, han completat una excel·lent competició en els Jocs Mediterranis júnior que es disputen a Tuníssia. Les dues gimnastes bagenques han competit amb la selecció espanyola i han aconseguit destacats resultats en diversos aparells.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=M_FCo3WZtzQ[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=8JQJm64bK3c[/youtube]
Lorena Medina ha aconseguit una medalla de plata i una de bronze. Ha estat segona en la prova de paral·leles amb una puntuació de 12,4 i tercera al terra amb 12,466. Mar Palliso ha tingut el seu resultat més destacat en la quarta posició que ha aconseguit en salt.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=jAYtERIiSHc[/youtube]
A més, divendres van quedar segones amb Espanya en la classificació per equips.
La bagenca Lorena Medina guanya dues medalles de gimnàsia en els Mediterranis júnior
Esports
La seva companya a l'EGIBA, Mar Palliso, queda quarta en salt
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La Moscada i el Correfoc infantil donaran el tret de sortida a la Festa Major de Manresa Pere Fontanals
-
-
-
Cultura i Mitjans Camins amplia el festival amb quatre concerts als cellers de la DO Pla de Bages aquest setembre Pere Fontanals
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
Publicat el
22 de setembre de 2018 a
les 18:54
Et pot interessar
-
Esports
El Covisa Manresa engega amb diverses cares noves
-
Esports
El Kids&Us Manresa tanca la plantilla amb JD Notae
-
Esports
El CE Manresa cau per 3-1 davant el Sant Andreu en un nou partit de pretemporada
-
Esports
El Kids&Us Manresa ja té definida la pretemporada 2026-27
-
Esports
Sant Fruitós recupera les activitats físiques per a la gent gran amb l'inici del curs
-
Esports
Els germans Sanllehí de Santpedor tanquen l'estiu de trial amb dos podis mundials
