El proper dissabte 10 de juny, tindrà lloc la vuitena edició de la Caminada Nocturna solidària de Creu Roja al Bages. L’activitat té com a objectiu fomentar l’exercici físic i els hàbits saludables, i alhora, recaptar fons per als projectes socials amb els quals treballa l’entitat.
Pensada per tota la família, inclourà un joc de pistes amb enigmes, que en les edicions passades van gaudir molt els infants. Pel que fa al recorregut, s'iniciarà a les 9 del vespre. Prèviament, a 2/4 de 9, es faran inscripcions al Pàrquing del costat del Viena de Manresa, al Trullols Parc, i constarà de dos recorreguts circulars: un de llarg de 10 quilòmetres, i un de curt de 5 quilòmetres.
Les inscripcions es podran formalitzar i pagar el mateix dia de la caminada en el punt de sortida a 2/4 de 9 del vespre. El preu és de 8 euros per als adults i 5 euros per als menors de 12 anys. Tots els participants rebran, un cop inscrits, avituallament pel recorregut i una butlleta del Sorteig d'Or de la Creu Roja. Cal portar lot o frontal per poder seguir el recorregut sense dificultats.
La caminada nocturna més solidària del Bages, arriba aquest cap de setmana
Esports
La vuitena edició de la caminada de Creu Roja comptarà amb un nou recorregut des dels Trullols Parc, passant per Viladordis
ARA A PORTADA
-
Política Manresa aprova les ordenances fiscals del 2027 enmig d'un xoc per la taxa de residus Pere Fontanals
-
Política Junts i Nacionalista portaran al ple una moció contra el tràfic de drogues a Manresa Pere Fontanals
-
Política La CUP-Fem Manresa vol blindar les subvencions i els contractes municipals davant la corrupció Pere Fontanals
-
Societat El ple de Manresa obrirà la via a comprar el solar de l'Anònima per fer-hi 60 habitatges públics Pere Fontanals
-
Publicat el
09 de juny de 2023 a
les 16:14
Et pot interessar
-
Esports
Manresa rebrà el Llobregat per la Diabetis aquest dissabte al Pont Gòtic de Vilomara
-
Esports
Sant Vicenç de Castellet es mourà contra el càncer amb una sessió de zumba benèfica
-
Esports
Diego Ocampo: «La millora durant el partit és important»
-
Esports
El Kids&Us Manresa competeix millor tot i perdre a Turquia (100-88)
-
Esports
Un gol de Quesada al minut 87 dona al Gimnàstic Manresa el derbi contra la Pirinaica
-
Esports
El CTJBM aconsegueix 15 medalles a la primera Copa Catalana Cadet de judo al Vendrell
