Joan Prat, Maurici Algué i Jordi Casas. Foto: Xavier Sucarrats
Una iniciativa del Club Tennis Manresa pensada únicament com a cursa popular es vol consolidar dins el calendari català de tot just en el seu segon any. La prova, que es realizarà el proper dissabte 16 de juliol, retrassarà una hora el seu inici respecte la pasada edició i tindrà el tret de sortida a les set de la tarda. Passar-s'ho bé, però, continuarà sent l'objectiu primordial. El nom de la cursa ve de la quantitat d'aquest insecte que habitualment es mou pels voltants de la sèquia.
Ja hi ha un centenar d'inscrits i s'espera que als darrers dies es pugui arribar a uns dos-cents. Aquesta xifra és la considerada máxima pel CT Manresa. L'objectiu de l'organització és comptar amb totes les figures que hi van participar l'any passat com Xavier Llobet o Toni Bravo.
La prova sortirà del Parc de l'Agulla on es farà tres quarts de volta. Es passarà pel costat del pàrquing de les caravanes per empalmar amb la sèquia fins arribar al pont quebradís. Es tornarà al Parc de l'Agulla pel mateix recorregut. Hi haurà servei d'habituallament tant a l'anada com a la tornada i al finalitzar la cursa hi haurà begudes per a tots els participants. Paral•lement, es celebrarà la Cursa del Mosquitet per a nens que començarà a les sis de la tarda sobre un recorregut total d'un quilòmetre. Sortirà del mateix club i acabarà al Mas de Sant Iscle on hi haurà un berenar.
El termini per inscriure's acaba el divendres 15 de juliol. Qui encara vulgui apuntar-s'hi ho pot fer a través de la página web del CT Manresa (www.clubtennismanresa.com) o presencialment al mateix club i a la botiga 2.0 Esports. El preu és de 12 euros pels socis i 14 pels no socis.
La Cursa del Mosquit arriba a la segona edició
Esports
La prova començarà una hora més tard per evitar la forta calor que es preveu
ARA A PORTADA
-
Successos El comiat multitudinari a Pau Simon omple Sant Martí de Torroella enmig d'un profund dolor Pere Fontanals
-
Societat Centenars de persones reten homenatge a Pau Simon Garcia al Monument a la Mineria de Súria Pere Fontanals
-
Successos Què sabem i què no de l'accident a les mines de Súria on ha mort un treballador de 26 anys Pere Fontanals
-
Publicat el
12 de juliol de 2011 a
les 19:34
Et pot interessar
-
Esports
La Grada d'Animació crea una plataforma per compartir cotxe als desplaçaments del Kids&Us Manresa
-
Esports
El CE Manresa empata sense gols al camp del Reus FC Reddis en un duel molt igualat
-
Esports
El Kids&Us Manresa incorpora Timmy Allen
-
Esports
Hugo Benítez accelera la seva recuperació de cara a proper curs
-
Esports
El CE Manresa cau per la mínima davant el CE Sabadell en el primer amistós de pretemporada
-
Esports
El Manresa CBF reforça la plantilla amb set fitxatges per somiar a l'LF2
