
Èxit manresà en la convocatòria de la Federació Catalana d'Atletisme per tal de formar part de les formacions catalanes que prendran part aquest proper diumenge en el LXIX Cros Internacional Juan Muguerza, en la localitat guipuscoana d'Elgoibar.
Set atletes han estat cridats a prendre part en aquest cros. En la categoria cadet: els atletes d'origen magrebí Marwan el Fadili i Najwa Chouati a més de la navassenca Núria Vidal. En la categoria juvenil: la manresana Marta Juncadella, la navarclina Núria Tió i el joanenc Oriol Comellas. En categoria junior: la sallentina Maria Riera. L'Avinent Manresa i el ISS-L'Hospitalet son els clubs catalans que aporten més efectius a aquesta crida de la Federació.
Per altra banda, 4 atletes de l'entitat manresana es desplaçaran a Alacant on prendran part el diumenge en la Mitja Marató Internacional de Santa Pola: Sergi Rodríguez, Ramon Camps, Gerard Olivares i Sergi Bonhome buscaran un bon registre, a només quatre setmanes de la seva participació en la Marató de Sevilla.
A Sabadell, l'equip absolut femení de l'entitat prendrà part en el Campionat de Catalunya de Cros Curt per a clubs que es disputarà en el Parc Catalunya de la capital del Vallès Occidental, amb l'objectiu posat en aconseguir el bitllet per estar presents en l'estatal de clubs de l'especialitat que es disputarà el 19 de febrer a Oropesa de Mar (Plana Alta). L'equip estarà format per Ester Guerrero, Alba Gallardo, Meritxell Soler, Sílvia Leal i Alícia Fernàndez.
També el dissabte al mati, en el pavelló d'Esports de Sabadell, les dues formacions cadets de l'entitat prendran part en el Campionat de Catalunya de Clubs cadets en pista coberta. Durant tot el diumenge, es disputarà el Campionat de Catalunya Promesa en pista coberta amb participació d'atletes del club manresà: Mireia Chico en Altura i Pau Soliva i Vicenç Torras seran les opcions mes importants per assolir possibles podis.
El diumenge, una dotzena de corredors seran a Barcelona en la sortida de la 34a Cursa del Barri de Sant Antoni, prova que es desenvoluparà sobre un recorregut urbà de 10 quilòmetres. Encapçalaran la representació manresana Otmane Benomar i Ignasi Àvila.
I fins a les Palmas de Gran Canaria, es desplaçaran els germans Esquius per tal de prendre part en el Campionat d'Espanya de Marató per a veterans.