Navàs celebra aquest cap de setmana la Festa de l'Esport, els dies 4 i 5 de juny, amb un homenatge a les Campiones del Món de Fit Kid de l'Eix de Navàs, que la setmana passada van competir i guanyar en la final celebrada a Itàlia.
En Duo Baby, l'equip de l'Eix format per Ainoa Garcia i Paula Melero, van quedar primer classificades en el Campionat del Món 2011.
En Duo Kid, l'equip de l'Eix format per Núria Obradors i Aida Reina, van quedar segones del món en la seva categoria.
En Grupal Baby, l'equip de l'Eix va quedar en tercer lloc, amb Mireia Crespi, Clara Rivero, Ainoa Garcia i Paula Melero.
Les monitores dels equips guardonats són Montse Santasusana i Laia Torres.
Diumenge a les 8 de la tarda al passeig de Ramon Vall, es farà una recepció oficial de les joveníssimes Campiones del Món de Fit Kid i una exhibició de les coreografies guanyadores. L'acte serà presidit per l'alcalde de Navàs, Josep Oliva.
Dels actes de la Festa de l'Esport que organitza l'Ajuntament de Navàs, en destaca les jornades de portes obertes de les instal·lacions esportives municipals, com la piscina coberta, el gimnàs, les pistes de pàdel i tennis, la pista Sant Jordi i el camp de futbol la Devesa.
El Club Ciclista Alt Llobregat Pla i Baixada, dissabte a partir de les 7 de la tarda al passeig de Ramon Vall, farà la primera prova mundial de “Primer l'Ultim”, amb una pista de 25 metres de recorregut, on el mèrit serà arribar l'últim.
El mateix col·lectiu ciclista, diumenge a partir de les 10 del matí, organitza el Critèrium Navàs – II Gran Clàssica de Ciclisme on competiran les categories elit, sots 23, sots 21, sènior i màster 30, amb un recorregut de 134 quilòmetres i mil euros de premis en metàl·lic.
ARA A PORTADA
-
Els grups municipals es conjuren per aconseguir el convent de les Caputxines per a Manresa Pere Fontanals
-
-
Fem Manresa demana retirar el formigó de places i carrers per combatre l'escalfament urbà Pere Fontanals
-
Junts preguntarà al govern de Manresa què ha costat el primer projecte tècnic de la ZBE Pere Fontanals
-
Un turisme queda penjat a l'enllaç entre la C-55 i la C-58 i obliga a una actuació delicada dels Bombers Pere Fontanals
Publicat el 02 de juny de 2011 a les 15:49
Et pot interessar
-
Esports Carlos Portero, nou reforç per al centre del camp del CE Manresa
-
Esports Tres gimnastes de l'Egiba, a punt per competir en els Jocs Europeus i Universitaris
-
Esports El CPA Manresa, subcampió al Criterium de Xous N2 amb una coreografia impactant
-
Esports El CE Manresa incorpora Víctor Matovu al lateral esquerre
-
Esports L'Avinent Manresa brilla al Campionat de Catalunya sub20 amb cinc medalles i un rècord absolut
-
Esports Una medalla de bronze per a l'Avinent Manresa al Campionat d'Espanya sub16 a Gijon