Sant Joan de Vilatorrada ha tornat a exhibir, un any més, el seu destacat i consolidat teixit esportiu local. El passat divendres 18 de novembre, la Regidoria d'Esports va fer un homenatge i un reconeixement públic a les persones i entitats esportives santjoanenques que treballen diàriament en el foment dels valors vinculats a l'esport i en la promoció del municipi arreu del territori català durant la celebració de la quarta edició de la Festa de l'Esport.
La Sala de Cultura Cal Gallifa va acollir aquest esdeveniment anual que va aplegar prop de 300 persones i que enguany estava organitzat per la Regidoria d'Esports i els clubs Amics de la Petanca, Atlètic Club Petanca Vilatorrada i Club Petanca Sant Joan de Vilatorrada. Eduard Mata, regidor d'Esports, assegura que “un poble com el nostre és el que és per la seva gent, per la seva història i pel seu present. I no tinc cap dubte que Sant Joan de Vilatorrada és el que és també gràcies a l'esport, als esportistes i a les persones que desinteressadament treballen i dediquen hores a la pràctica esportiva i a donar-hi suport”. Durant la cerimònia es van repartir un total de nou guardons distribuïts en sendes categories; entre ells, el de millor esportista del 2016 o la millor promesa. Enguany, els premiats van ser els següents:
Millor esportista individual veterà/ana (a partir de 40 anys)
Juan Antonio López Pérez, petanca
Millor esportista individual sènior (dels 18 als 40 anys)
Meritxell Soler Delgado, atleta de l'Avinent CA Manresa
Millor esportista individual escolar (fins els 12 anys)
Álvaro Giráldez Pérez, gimnasta
Millor trajectòria esportiva
Oliver Fuentes Sardans, exjugador de bàsquet
Millor promesa esportiva
Pau Bermúdez Soler, gimnasta
Millor entrenador
Míriam Font Carreras, gimnàstica
Millor equip sènior
Equip filial del Futsal Athlèlic Vilatorrada
Millor equip de base (fins als 18 anys)
Equip Benjamí A del FC Joanenc
Menció especial del jurat
Estanislau Viladrich, expresident del FC Joanenc
Directiva sortint del CB Vilatorrada
La comissió organitzadora del certamen felicita tots els guardonats i nominats i anima tots els veïns i veïnes del municipi a participar activament de les diferents propostes esportives impulsades des del consistori i les entitats locals. L'Ajuntament, finalment, agraeix als clubs Amics de la Petanca, Atlètic Club Petanca Vilatorrada i Club Petanca Sant Joan de Vilatorrada la coorganització d'aquest exitós esdeveniment.
ARA A PORTADA
-
Successos «Tots tres ens vam quedar glaçats davant la ganivetada d'Otman, no sabíem què fer» Pere Fontanals
-
Successos Llibertat vigilada per als altres dos menors detinguts per l'homicidi de Manresa Pere Fontanals
-
Successos Un miler de persones torna a dir prou a la inseguretat a Manresa després del crim de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Successos Les vides desestructurades de Pere i Otman, els dos menors acusats de l'homicidi a Manresa Pere Fontanals
-
Publicat el
23 de novembre de 2016 a
les 13:37
Et pot interessar
-
Esports
Diego Ocampo: «Estic content de la progressió de l'equip durant el partit»
-
Esports
Meritxell Ferré és escollida millor esportista de Manresa per tercer any consecutiu
-
Esports
El Kids&Us Manresa surt a defensar el títol de la Lliga Catalana
-
Esports
Navarcles referma el suport a la Penya Ciclista i a la continuïtat de la Selènika
-
Esports
Navàs renovarà instal·lacions esportives amb una inversió global de 215.000 euros
-
Esports
Els Kids&Us Manresa encaixa la primera derrota de la pretemporada (99-103)
