La gimnasta de l'EGIBA Andrea Carmona ha estat seleccionada per la Federació Espanyola de gimnàstica, juntament amb el seu entrenador Xavi Casimiro, per representar Espanya al trofeu TOP GYM a Bèlgica.
Aquesta competició és de Seleccions Nacionals on competeixen dos gimnastes per país. Les representants d'aquest any són catalanes, Marta Sànchez (CAR de Sant Cugat) i Andrea Carmona (Club EGIBA).
Dissabte a la tarda es fa la competició per equips i la classificació individual, diumenge la final per aparells i una altra competició per equips mixtes, per fomentar la relació de gimnastes de diferents països.
És una competició on hi ha participat de les millors gimnastes del món
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de novembre de 2016 a les 23:26
Actualitzat el 23 de novembre de 2016 a les 23:29
Et pot interessar
-
Esports Armel Traoré serà baixa aquest cap de setmana contra el Real Madrid
-
Esports Més enllà del joc: una manresana es proclama campiona de Catalunya d'escacs sub8
-
Esports Més de 150 persones assisteixen a la inauguració de les pistes de pàdel i de tennis de Castellbell
-
Esports Diego Ocampo: «Em preocupa més el joc de l'equip que la classificació»
-
Esports El Baxi Manresa continua la seva mala ratxa a Múrcia (81-71)
-
Esports L'Avinent Manresa torna a la Primera Catalana de clubs després d'escombrar en el grup B