La llançadora i rècord d'Espanya de martell Berta Castells llançarà dijous a l'Estadi Municipal d'Atletisme El Congost en un control que el Club Atlètic Manresa ha preparat per tal que l'atleta de Torredembarra a les files del València Terra i Mar, pugui disposar de la possibilitat d'aconseguir la mínima exigida per participar en el proper Campionat d'Europa d'Atletisme que es disputarà a Amsterdam entre el 6 i 10 de juliol.
La mínima exigida és de 68,50 metres i la catalana va aconseguir, enguany, 68,27 metres el passat 29 de maig a Turquia en el transcurs del Campionat d'Europa de Clubs. La millor marca històrica de Castells són 69,59 metres que va aconseguir a les instal·lacions manresanes el 24 de juliol de 2012. A partir de les 19.30h, la llançadora disposarà de sis intents per superar els 68,50 metres que li donarien el passaport per a Amsterdam.
ARA A PORTADA
-
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
-
Cultura i Mitjans El Camí Vell de Rajadell i el Pla de la Mina acolliran el festival Microscopies Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Manresa estrenarà dissabte una geganta dedicada a les treballadores de la vaga de la Fàbrica Nova Pere Fontanals
-
Economia CGT Sallent i ASB fan piquets als escorxadors del Bages per denunciar els ERTO Pere Fontanals
Publicat el
14 de juny de 2016 a
les 19:39
Actualitzat el
14 de juny de 2016 a les
19:41
Et pot interessar
-
Esports
El CE Manresa cau per 3-1 davant el Sant Andreu en un nou partit de pretemporada
-
Esports
El Kids&Us Manresa ja té definida la pretemporada 2026-27
-
Esports
Sant Fruitós recupera les activitats físiques per a la gent gran amb l'inici del curs
-
Esports
Els germans Sanllehí de Santpedor tanquen l'estiu de trial amb dos podis mundials
-
Esports
El CE Manresa s'emporta el Trofeu Vila de Gràcia després d'una tanda de penals agònica
-
Esports
Laia Font acaba 12a individual a l'Europeu i Espanya es classifica per a la final per equips
