L'atleta d'Avinent Manresa Meritxell Soler ha pujat al tercer esglaó del podi dels 10.000 metres en ruta del Campionat d'Espanya absolut que s'ha disputat aquest diumenge a O Barco de Valdeorras (Ourense).
Soler ha estat sempre al grup capdavanter de la prova, i només a falta del darrers cinc-cents metres no s'han decidit les posicions de privilegi. Laura Méndez (Playas de Castellón) s'ha imposat amb 33'05", Marta García (Bilbao Atletismo) ha estat segona a dos segons amb 33'07", i Soler darrere seu en tercera posició amb 33'11". Les tres atletes han rebaixat el rècord dels campionats que estava en mans de Paula Gonzalez amb 33'18".
En l'apartat masculí, cal destacar la 20a posició absoluta de l'atleta de l'entitat Abel Casalí amb un registre de 30'40".
[noticia]103201[/noticia]
[noticia]103179[/noticia]
La manresana Meritxell Soler, bronze al Campionat d'Espanya de 10.000 metres en ruta
L'atleta de l'Avinent Manresa ha marcat 33'11", a només sis segons de la campiona
Ara a portada
Publicat el 08 de maig de 2022 a les 20:35
Et pot interessar
-
Esports Musa Sagnia i Mario Saint-Supéry, candidats a millor jove de l'ACB
-
Esports Els karatekes d'Esport7 aconsegueixen nou medalles a la Lliga Catalana
-
Esports Adrià Serrat, bronze en el Campionat d'Espanya cadet de judo
-
Esports El Covisa Manresa guanya al Playas de Castellón, però no convenç (3-1)