L'atleta de l'Avinent Manresa Meritxell Soler s'ha imposat aquest ventós matí de diumenge en la 42a Cursa El Corte Inglés, en la que hi han pres part més de 21.000 participants.
Sobre un traçat de 10 quilòmetres homologats que s'estrenava en aquesta edició, la manresana s'ha mostrat molt superior a la resta d'atletes, i ha entrat a meta amb un registre de 32'33", que millorava en un segon el seu registre personal. En segona posició ha entrat Douae Ouboukir (34'11") i en tercera posició, l'atleta noruega Oda Have (34'19").
Al pas pel punt quilomètric 5, la manresana marcava un parcial de 16'05" que ja feia preveure un gran registre final. El vent, que ha estat advers als atletes en alguns trams del recorregut, ha impedit que els registres no fossin encara millors.
La resta de corredors de l'Avinent Manresa també han tingut actuacions destacades. Abel Casali ha entrat cinquè a meta amb un temps de 30'11", Sancho Ayala entrava en vintena posició amb una marca de 32'30", Xavier Rodríguez ha fet 32'33" i Òscar Serra ha aturat el cronòmetre en 32'46" (mmp).
La manresana Meritxell Soler s'imposa a la Cursa El Corte Inglés amb millor marca personal
L'atleta de l'Avinent Manresa Abel Casali entra cinquè en la categoria masculina en una cursa que ha comptat amb més de 21.000 participants
ARA A PORTADA
Publicat el
24 d’abril de 2022 a
les 20:02
Actualitzat el
24 d’abril de 2022 a les
20:11
Et pot interessar
-
Esports
El Covisa Manresa cau a Salou i queda eliminat de la Copa Catalunya
-
Esports
Manresa acollirà la lliga masculina d'atletisme, mentre que l'Avinent femení competirà a l'Hospitalet
-
Esports
Els caminadors de la Sagrada Família impulsen l'activitat física des de fa 15 anys
-
Esports
El Covisa Manresa visita el Salou en setzens de Copa Catalunya
-
Esports
Núria Picas portarà la xerrada «Ara o mai» a Sant Fruitós amb finalitat solidària
-
Esports
Laia Font completa una Copa del Món històrica al Caire amb un bronze en terra
