L'atleta de l'Avinent Manresa Meritxell Soler s'ha imposat aquest ventós matí de diumenge en la 42a Cursa El Corte Inglés, en la que hi han pres part més de 21.000 participants.
Sobre un traçat de 10 quilòmetres homologats que s'estrenava en aquesta edició, la manresana s'ha mostrat molt superior a la resta d'atletes, i ha entrat a meta amb un registre de 32'33", que millorava en un segon el seu registre personal. En segona posició ha entrat Douae Ouboukir (34'11") i en tercera posició, l'atleta noruega Oda Have (34'19").
Al pas pel punt quilomètric 5, la manresana marcava un parcial de 16'05" que ja feia preveure un gran registre final. El vent, que ha estat advers als atletes en alguns trams del recorregut, ha impedit que els registres no fossin encara millors.
La resta de corredors de l'Avinent Manresa també han tingut actuacions destacades. Abel Casali ha entrat cinquè a meta amb un temps de 30'11", Sancho Ayala entrava en vintena posició amb una marca de 32'30", Xavier Rodríguez ha fet 32'33" i Òscar Serra ha aturat el cronòmetre en 32'46" (mmp).
La manresana Meritxell Soler s'imposa a la Cursa El Corte Inglés amb millor marca personal
L'atleta de l'Avinent Manresa Abel Casali entra cinquè en la categoria masculina en una cursa que ha comptat amb més de 21.000 participants
ARA A PORTADA
Publicat el
24 d’abril de 2022 a
les 20:02
Actualitzat el
24 d’abril de 2022 a les
20:11
Et pot interessar
-
Esports
Golejades de Pirinaica i Gimnàstic en una jornada desigual a Primera Catalana
-
Esports
Bronzes i títol sub23 per a l'Avinent Manresa al Català de Llançaments
-
Esports
El CE Manresa venç el Vilanova Geltrú (1-0) i ja és colíder
-
Esports
El CN Manresa goleja el Sant Adrià i escala fins al tercer lloc de la classificació
-
Esports
Meritxell Soler, sisena a la Mitja Marató de Dubai
-
Esports
Diego Ocampo: «Amb aquests jugadors la tasca de l'entrenador és més senzilla»
