La pilot manresana d'Enduro Mireia Badia, ha aconseguit la victòria a la categoria femenina de la primera cursa del Campionat d'Espanya que s'ha disputat aquest diumenge a Antas, Almeria.
Badía, que pilota una Husqvarna de l'equip Motorgas, ha acabat la cursa amb 4 minuts i 42 segons d'avantatge sobre la segona classificada Humi Palau i més d'onze respecte la tercera classificada Arantxa Belda. La manresana ha estat rodant en tot moment al capdavant de la seva categoria i s'ha imposat a les sis especials disputades (tres en cadascuna de les dues voltes que les participants han hagut de fer al recorregut de la prova).
Mireia Badia valora d'aquesta manera la seva actuació a la prova inaugural del Campionat d'Espanya d'Enduro: "Aquesta és la millor manera de començar la competició oficial de la temporada. El meu objectiu prioritari d'aquest any és aconseguir el títol de Campiona d'Espanya i començar amb una victòria em situa com a referent del campionat. La cursa era complicada sobretot pel seu terreny ja que hi havia moltes pedres i molta pols. He mirat de marcar un ritme constant des del començament a la primera volta que em permetés no haver d'arriscar innecessariament i a les especials m'he sentit força còmoda malgrat la seva dificultat. Les diferències respecte les meves rivals s'han anat ampliant a mida que avançava la cursa i, d'aqueta manera he pogut rodar amb més comoditat sense posar en perill la victòria".
La manresana té plantejada una temporada molt ambiciosa. "Aquest any vull fer un pas endavant i un salt qualitatiu quan a pilotatge i resultats. A banda dels Campionats d'Espanya i de Catalunya d'Enduro, participaré als Sis Dies que aquest any es fan a Navarra i vull prendre part també en un parell de proves del Campionat del Món de l'especialitat per poder valorar el meu nivell enfrontant-me a les millors del món. Crec que compto amb els elements necessaris per a evolucionar com a pilot i consolidar-me a l'elit l'especialitat. El més important però, és el treball diari, l'entrenament amb moto i sense ella i, sobretot, no deixar de millorar en tot moment", ha assegurat.
La manresana Mireia Badia s'adjudica l'estrena del Campionat d'Espanya d'Enduro
Amb una Husqvarna de l'equip Motorgas, la pilot s'ha imposat a les sis especials disputades a Antas, a Almeria
ARA A PORTADA
Publicat el
28 de febrer de 2016 a
les 18:29
Actualitzat el
28 de febrer de 2016 a les
18:46
Et pot interessar
-
Esports
Sant Fruitós de Bages acull la 12a Cursa del Nat's - II Memorial Albert Canal
-
Esports
La CUP alerta del risc d'assumir fins a 15 milions pel nou pavelló de Manresa
-
Esports
Duel de titans al Congost amb l'ascens directe com a gran premi
-
Esports
Jairo Molero no seguirà al Covisa Manresa després d'aconseguir la permanència
-
Esports
La Grada d'Animació prepara un gran ambient per aquest cap de setmana
-
Esports
El judo bagenc i moianès suma quatre medalles al Campionat d'Espanya base
