La manresana Mireia Badia continua la seva ratxa victoriosa i aquest diumenge s'ha adjudicat la victòria a la segona cursa del Campionat d'Espanya d'Enduro que s'ha celebrat a Cañamero, Càceres. A la classificació final de la prova, la manresana li ha tret 2.07 minuts a la segona classificada Humi Palau i 6.13 a Arantxa Belda que s'ha classificat a la tercera posició.
Tal com va passar a la primera cursa del campionat, Badia ha dominat des del principi tot i que ha tingut alguns problemes en una zona de troncs de la cronometrada i també a una de les especials que es disputava sobre herba i terreny tou que, amb el pas dels participants, ha anat propiciant la formació de molestes roderes que plantejaven més dificultats de les habituals.
Malgrat tot, la bagenca ha aconseguit el segon triomf a l'estatal i es consolida al capdavant de la Classificació Provisional del Campionat amb 50 punts, 6 més que Humi Palau.
Badia comenta d'aquesta manera el que ha passat en aquesta segona cursa del Campionat d'Espanya d'Enduro: "Estic satisfeta de com han anat les coses perquè he aconseguit la victòria final que em permet refermar-me al primer lloc de la classificació. El recorregut no era excessivament complicat tret d'algunes zones de pedres a les pujades. He controlat la cursa des del primer moment, però malgrat això, he passat alguns problemes en una zona de troncs i també a l'especial que es disputava sobre herba. Sortosament, no he cedit massa temps i això m'ha permès mantenir-me al capdavant de la classificació. La temporada està començant d'una manera immillorable perquè he guanyat a tot arreu, però això no serveix de res si no continuo millorant el meu nivell i treballant més fort cada dia. Els èxits només són la conseqüència de la feina ben feta i crec que tant l'equip Motorgas com jo anem pel bon camí en aquest sentit”.
La pròxima cursa del Campionat d'Espanya es disputarà a Valverde del Camino (Huelva) el primer cap de setmana d'abril i serà una prova amb dos dies de competició.
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa recomana anar a peu als miradors per veure l'eclipsi solar de dimecres Pere Fontanals
-
-
Societat La salmorra torna a vessar al passeig del Riu de Manresa i amenaça els arbres de l'entorn Pere Fontanals
-
-
Successos Restablert el servei de trens entre Lleida i Manresa després de l'atropellament d'una persona ACN
Publicat el
13 de març de 2016 a
les 21:03
Actualitzat el
13 de març de 2016 a les
21:06
Et pot interessar
-
Esports
El CE Manresa afronta al Congost el cinquè amistós de la pretemporada
-
Esports
El CE Manresa resisteix amb deu i empata sense gols contra la Fundació Grama
-
Esports
Colby Jones no formarà part de la plantilla del Kids&Us Manresa
-
Esports
El CE Manresa cau per la mínima davant l'Espanyol B en el tercer amistós de pretemporada
-
Esports
El Kids&Us Manresa reparteix els dorsals per a la propera temporada
-
Esports
Txell Ferré clou el campionat d'Europa amb un nova plata
