Aquest dimarts s'ha publicat la classificació final de la Copa Catalana de Fons 2017-18, on la manresana Queralt Velasco, nedadora del CN Terrassa fins a la temporada passada, s'ha proclamat guanyadora en la categoria absoluta i infantil.
Aquesta prova es compren de dos blocs de competicions que es disputen, el primer en piscina, Jornada de Fons i Estils (1.500 m), Jornada d'hivern (3.000 m), Campionat de Catalunya (3000 m), Jornada de Primavera (5.000 m), i el segon en aigües obertes, Campionat de Catalunya d'AAOO Port de Barcelona (5000 m), Baixada del Renaixement de l'Ebre (12522 m), Travessia del Llac de Banyoles (2115 m), al llarg de tota la temporada.
El reconeixement i guardó com a guanyadora absoluta d'aquesta competició li serà lliurat en la propera celebració de la Diada de la Natació Catalana, organitzada per la Federació Catalana de Natació el pròxim mes de maig.
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de març de 2019 a les 09:18
Actualitzat el 06 de març de 2019 a les 09:20
Et pot interessar
-
Esports Armel Traoré serà baixa aquest cap de setmana contra el Real Madrid
-
Esports Més enllà del joc: una manresana es proclama campiona de Catalunya d'escacs sub8
-
Esports Més de 150 persones assisteixen a la inauguració de les pistes de pàdel i de tennis de Castellbell
-
Esports Diego Ocampo: «Em preocupa més el joc de l'equip que la classificació»
-
Esports El Baxi Manresa continua la seva mala ratxa a Múrcia (81-71)
-
Esports L'Avinent Manresa torna a la Primera Catalana de clubs després d'escombrar en el grup B