Aquest dimarts s'ha publicat la classificació final de la Copa Catalana de Fons 2017-18, on la manresana Queralt Velasco, nedadora del CN Terrassa fins a la temporada passada, s'ha proclamat guanyadora en la categoria absoluta i infantil.
Aquesta prova es compren de dos blocs de competicions que es disputen, el primer en piscina, Jornada de Fons i Estils (1.500 m), Jornada d'hivern (3.000 m), Campionat de Catalunya (3000 m), Jornada de Primavera (5.000 m), i el segon en aigües obertes, Campionat de Catalunya d'AAOO Port de Barcelona (5000 m), Baixada del Renaixement de l'Ebre (12522 m), Travessia del Llac de Banyoles (2115 m), al llarg de tota la temporada.
El reconeixement i guardó com a guanyadora absoluta d'aquesta competició li serà lliurat en la propera celebració de la Diada de la Natació Catalana, organitzada per la Federació Catalana de Natació el pròxim mes de maig.
ARA A PORTADA
-
Successos Llibertat vigilada per als altres dos menors detinguts per l'homicidi de Manresa Pere Fontanals
-
Successos Les vides desestructurades de Pere i Otman, els dos menors acusats de l'homicidi a Manresa Pere Fontanals
-
Societat Els moviments socials de Manresa proposen respostes comunitàries davant la violència Pere Fontanals
-
Societat Què proposen A l'aguait i el Moviment Popular per erradicar la violència arran del crim de Carles Vilajosana? Pere Fontanals
-
Societat La macroassemblea de docents del Bages vota per unanimitat continuar les mobilitzacions Pere Fontanals
Publicat el
06 de març de 2019 a
les 09:18
Actualitzat el
06 de març de 2019 a les
09:20
Et pot interessar
-
Esports
Meritxell Ferré és escollida millor esportista de Manresa per tercer any consecutiu
-
Esports
El Kids&Us Manresa surt a defensar el títol de la Lliga Catalana
-
Esports
Navarcles referma el suport a la Penya Ciclista i a la continuïtat de la Selènika
-
Esports
Navàs renovarà instal·lacions esportives amb una inversió global de 215.000 euros
-
Esports
Els Kids&Us Manresa encaixa la primera derrota de la pretemporada (99-103)
-
Esports
El CE Manresa s'estrena a Segona RFEF amb una golejada a Arnedo (1-4)
