La nedadora manresana del CN Cervera, Queralt Velasco, ha finalitzat aquest dissabte la Travessa Torredembarra Memorial Fermí Morera en aigües obertes en primera posició de la categoria júnior-1 i tercera en l'absoluta.
Un total de 133 nedadors van prendre la sortida a la 20a edició de la travessa, prova del Circuit Català de Travessies d'Estiu, organitzada pel Club Natació Sincronitzada Torredembarra, la regidoria d'Esports de la ciutat torrenca i la Federació Catalana de Natació.
Amb sortida i arribada a la Platja Baix a Mar, la manresana va completar els 2.200 metres per darrera d'Ainhoa Benavente, també del club cerverí, i de la guanyadora Aida Bertran, del CN Granollers.
La manresana Queralt Velasco finalitza tercera a la Travessa Torredembarra
La nedadora del CN Cervera lidera la prova en categoria júnior-1
Ara a portada
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral Redacció
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
Publicat el 07 de juliol de 2019 a les 11:58
Et pot interessar
-
Esports Manresa acollirà dissabte la primera jornada de la Lliga Espanyola d'Atletisme masculina
-
Esports Cameron Hunt és l'MVP de la vint-i-vuitena jornada de l'ACB
-
Esports El Baxi Manresa surt reforçat de la vint-i-vuitena jornada
-
Esports Diego Ocampo: «Vull agrair que els jugadors es juguin la salut per l'equip»