La nedadora manresana Queralt Velasco va finalitzar tercera absoluta i primera júnior a la prova dels 5.000 metres de la 92a Travessa al Port de Barcelona que es va disputar el passat dissabte al moll Bosch i Alsina sota l'organització del Club Natació Atlètic Barceloneta i de la Reial Federació Espanyola de Natació.
La prova, que era puntuable per a la V Copa d'Espanya d'Aigües Obertes de la RFEN, per la Copa Catalana de Fons Absoluta i per al Circuit Català de Travesses d'Estiu, va comptar amb la participació de 544 nedadors (415 homes i 129 dones) en les diferents categories i distàncies.
La nedadora del CN Cervera, Queralt Velasco, va finalitzar amb un temps de 1h05'58"35 per darrera de la seva companya de categoria absoluta Ainhoa Benavente 1h04'31"05 i de la guanyadora Palmira Chaparro, amb un temps de 1h04'29"85.
Amb aquest resultat, Velasco passa a encapçalar provisionalment la classificació de la V Copa d'Espanya d'Aigües Obertes en categoria Júnior-1. La propera cita serà aquest dissabte a la XX Travessa Nedant al Port de Torredembarra prova pertanyent al Circuit Català de Travessies d'Esitu.
La manresana Queralt Velasco, tercera absoluta a la 92a Travessa al Port de Barcelona
Amb aquest resultat passa a encapçalar provisionalment la classificació de la V Copa d'Espanya d'Aigües Obertes en categoria Júnior-1
ARA A PORTADA
Publicat el
01 de juliol de 2019 a
les 23:14
Actualitzat el
01 de juliol de 2019 a les
23:18
Et pot interessar
-
Esports
El Rugby Manresa cau per la mínima i es queda a les portes de la final
-
Esports
El Joanenc allarga la bona ratxa i té les places de permanència a tocar
-
Esports
L'Avinent Manresa es queda a les portes del podi en el Campionat de Catalunya de Clubs
-
Esports
El Covisa Manresa cau amb contundència davant el CN Sabadell (5-10)
-
Esports
El CB Artés s'imposa a la pròrroga a l'AE Minguella i reforça el lideratge
-
Esports
El CB Navàs Viscola passa per sobre del Cuarte de Huerva en un triomf contundent
