La Marea Vermella continua fent-se veure per Bilbao aquest dissabte
Esports
Els aficionats bagencs aprofiten el dia sense partit
ARA A PORTADA
-
Successos Nou detinguts per un assalt violent a un domicili de Manresa com a revenja per una baralla Pere Fontanals
-
Successos Detingut després d'entrar en calçotets a increpar els clients del Lidl de Manresa Pere Fontanals
-
Successos Dos detinguts en una baralla multitudinària que ha desbordat la policia a Sant Joan de Vilatorrada Pere Fontanals
-
-
Política La PAHC Bages irromp a la Universitat Catalana d'Estiu a Manresa per reivindicar el Bloc 8 Pere Fontanals
Publicat el
07 de maig de 2022 a
les 18:30
Actualitzat el
07 de maig de 2022 a les
18:41
Els seguidors del BAXI Manresa han aprofitat el dia lliure entre les semifinals i la final per gaudir de Bilbao. La fan zone, situada a l'Arenal, el casc vell i els voltants de San Mamés han estat els llocs escollits. Els tres llocs han tingut com a denominador comú el bon ambient i l'alegria per la classificació per a la final de la Basketball Champions League.
[nointext][intext1]
El vermell ha estat clarament el color predominant ja que els seguidors del BAXI Manresa es confonien amb els de l'Athlethic Club que aquest dissabte han jugat partit de lliga de futbol contra el València. Per tant, no ha estat gens estrany veure simpatitzants bagencs i biscaïns compartir cerveses i fer-se fotografies de germanor.
Menys s'han fet notar els seguidors del Lenovo Tenerife que es podien veure en compta-gotes. D'israelians i alemanys, ni rastre.
[intext2]
[noticia]103184[/noticia]
[noticia]103182[/noticia]
[noticia]103181[/noticia]
[noticia]103174[/noticia]
[noticia]103177[/noticia]
Escull Manresa com la teva font preferida de Google
[nointext][intext1]
El vermell ha estat clarament el color predominant ja que els seguidors del BAXI Manresa es confonien amb els de l'Athlethic Club que aquest dissabte han jugat partit de lliga de futbol contra el València. Per tant, no ha estat gens estrany veure simpatitzants bagencs i biscaïns compartir cerveses i fer-se fotografies de germanor.
Menys s'han fet notar els seguidors del Lenovo Tenerife que es podien veure en compta-gotes. D'israelians i alemanys, ni rastre.
[intext2]
[noticia]103184[/noticia]
[noticia]103182[/noticia]
[noticia]103181[/noticia]
[noticia]103174[/noticia]
[noticia]103177[/noticia]
Et pot interessar
-
Esports
Ferran Bassas renova amb el Kids&Us Manresa fins el 2028
-
Esports
Ivan Tébar fitxa pel CE Manresa i Víctor Matovu deixa el club
-
Esports
Èric Vila és el cinquè reforç del Kids&Us Manresa
-
Esports
David Terrats fa el salt al primer equip del Covisa Manresa
-
Esports
L'Egiba busca a Pamplona el títol de la Lliga Iberdrola com a gran favorita
-
Esports
Sant Fruitós invertirà 405.000 euros per climatitzar i modernitzar el Pavelló Municipal
