La moda de l'slackline es trasllada al Decathlon

Publicat el 08 de novembre de 2012 a les 16:49
L'slackline es trasllada dissabte al Decathlon

L'slackline, una modalitat esportiva de moda, serà presentada aquest dissabte 10 de novembre al Decathlon Manresa (Avinguda dels Països Catalans 157, Polígon dels Trullols). De les 11 a les 12 del matí, tots aquells curiosos que vulguin familiaritzar-se amb l'esport podran fer-ho a la botiga manresana. A més, les mini-olimpíades que es van celebrar la setmana passada es repetiran a partir de les 11.30 h.

Què és ben bé l'slackline?
L'slackline és una modalitat esportiva que consisteix en mantenir l'equilibri per damunt d'una cinta que es fixa entre dos punts, generalment arbres o faroles, per elevar-la una mica del sòl. La definició es pot reduir a la dita “caminar per la corda fluixa” ja que la corda de polièster no es troba gens tensa, un factor que permet fer moviments dinàmics, salts o trucs espectaculars quan s'assoleix un nivell més avançat, però que també fa més difícil mantenir l'equilibri. Aquest esport va néixer a Califòrnia a principis dels anys 80, quan dos escaladors van començar a caminar damunt d'algunes de les seves cintes de material d'escalada per entrenar-se.

Pel que fa les mini-olimpíades per a nens i nenes, consistiran, de nou, en un circuit amb quatre modalitats: carrera continua en velocitat, carrera amb salt de tanques, salt de llargada amb peus junts i llançament de pilota medicinal. A partir de les 11.30 i aproximadament fins les 13.30 h, tindran lloc al pàrquing del Decathlon.