La Federació Catalana de Natació ha celebrat aquest dilluns la XVIII Diada de la Natació Catalana en el marc del CaixaFòrum, amb un ple absolut d'estrelles. Un any més, els esportistes catalans han estat els protagonistes de la gala amb més de 70 nedadors de totes les disciplines guardonats pels seus èxits esportius assolits durant el 2018.
Les protagonistes de la gala van ser Gemma Mengual i Èrika Villaécija que, juntament amb Ramon Geli, van rebre els escuts d'or de la FCN, la màxima distinció de l'entitat.
Del Bages, la gala va reconèixer el tècnic del Club Natació Minorisa fins la passada temporada, Genís Rico, per la seva trajectòria en el món de la natació un cop arribada la seva jubilació.
Dins del programa de reconeixement a tots els protagonistes es va fer el lliurament dels trofeus corresponents al Circuit Català de Travessies d'Estiu i de la Copa Catalana de Fons de la temporada passada, 2018-19, ambdues proves en categoria absoluta. Pel que fa a categoria masculina, Jordi Romero del CN Castellet va recollir el premi com a primer classificat. En categoria femenina, la manresana Queralt Velasco del CN Terrassa (enguany al CN Cervera) recollia el guardó pel seu tercer lloc. En la prova de la Copa de Fons, Queralt Velasco recollia el trofeu com a guanyadora absoluta de la prova.
A més a més, un gran nombre de clubs catalans també van estar guardonats, entre ells el Club Natació Minorisa per finalitzar en quinzena posició a la classificació de clubs, on un any més el CN Sabadell va rebre el reconeixement de Millor Club de Catalunya 2018.
La natació manresana, reconeguda el la gala de la Federació Catalana
Esports
El CN Minorisa, Genís Rico, Queralt Velasco i Jordi Romero, entre els guardonats
ARA A PORTADA
-
Successos Llibertat vigilada per als altres dos menors detinguts per l'homicidi de Manresa Pere Fontanals
-
Successos Les vides desestructurades de Pere i Otman, els dos menors acusats de l'homicidi a Manresa Pere Fontanals
-
Societat Els moviments socials de Manresa proposen respostes comunitàries davant la violència Pere Fontanals
-
Societat Què proposen A l'aguait i el Moviment Popular per erradicar la violència arran del crim de Carles Vilajosana? Pere Fontanals
-
Societat La macroassemblea de docents del Bages vota per unanimitat continuar les mobilitzacions Pere Fontanals
Publicat el
22 de maig de 2019 a
les 08:27
Actualitzat el
22 de maig de 2019 a les
08:31
Et pot interessar
-
Esports
Meritxell Ferré és escollida millor esportista de Manresa per tercer any consecutiu
-
Esports
El Kids&Us Manresa surt a defensar el títol de la Lliga Catalana
-
Esports
Navarcles referma el suport a la Penya Ciclista i a la continuïtat de la Selènika
-
Esports
Navàs renovarà instal·lacions esportives amb una inversió global de 215.000 euros
-
Esports
Els Kids&Us Manresa encaixa la primera derrota de la pretemporada (99-103)
-
Esports
El CE Manresa s'estrena a Segona RFEF amb una golejada a Arnedo (1-4)
