La nedadora del CN Minorisa Berta Martínez ha estat convocada per la selecció catalana infantil per disputar el campionat d'Espanya per a seleccions de comunitats autònomes que es disputa els propers 11 i 12 de febrer a la Piscina Municipal Olímpica Gaetà Huguet de Castelló. La nedadora que entrena a les ordres de Genís Rico te prevista la seva participació en els 100 i 200 metres esquena.
La selecció catalana és la gran favorita d'aquesta competició i de la que es disputa en categoria júnior. Com a delegada de la expedició hi serà Silvia Casajus, mentre el responsable tècnic serà Fernando Ibáñez que anirà acompanyat dels següents entrenadors: Luis Rodríguez FCN, Marc Tribulietx FCN ,Noelia Martínez CN Sabadell, Juanmi Rando CN Sant Andreu.
ARA A PORTADA
-
Política Junts i Nacionalista portaran al ple una moció contra el tràfic de drogues a Manresa Pere Fontanals
-
Política La CUP-Fem Manresa vol blindar les subvencions i els contractes municipals davant la corrupció Pere Fontanals
-
Societat El ple de Manresa obrirà la via a comprar el solar de l'Anònima per fer-hi 60 habitatges públics Pere Fontanals
-
Economia Manresa proposa pujar un 2,5% les ordenances fiscals del 2027, la meitat de l'IPC Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans L'Obrador de la Fira Mediterrània de Manresa impulsa més de 100 projectes en cinc anys ACN
Publicat el
18 de gener de 2017 a
les 21:07
Actualitzat el
18 de gener de 2017 a les
21:10
Et pot interessar
-
Esports
Manresa rebrà el Llobregat per la Diabetis aquest dissabte al Pont Gòtic de Vilomara
-
Esports
Sant Vicenç de Castellet es mourà contra el càncer amb una sessió de zumba benèfica
-
Esports
Diego Ocampo: «La millora durant el partit és important»
-
Esports
El Kids&Us Manresa competeix millor tot i perdre a Turquia (100-88)
-
Esports
Un gol de Quesada al minut 87 dona al Gimnàstic Manresa el derbi contra la Pirinaica
-
Esports
El CTJBM aconsegueix 15 medalles a la primera Copa Catalana Cadet de judo al Vendrell
