El passat dijous, 64 joves de Navàs van assistir al partit de copa Barça-Llevant organitzat per la Penya Barcelonista local on va guanyar l'equip de Valverde per 3-0, resultat que va suposar la remuntada i el pas del Barça a quarts de final de copa. La xifra va resultar un rècord d'assistència en un acte d'aquestes característiques organitzat per la Penya Balcelonista de Navàs.
Als socis de l'entitat menors d'edat que van apuntar-se a l'activitat, s'hi van sumar alumnes de l'Escola Diocesana de Navàs que van acceptar la proposta i els va permetre, a una desena d'alumnes, debutar en un partit al Camp Nou.
ARA A PORTADA
-
Successos Llibertat vigilada per als altres dos menors detinguts per l'homicidi de Manresa Pere Fontanals
-
Successos Un miler de persones torna a dir prou a la inseguretat a Manresa després del crim de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Successos Les vides desestructurades de Pere i Otman, els dos menors acusats de l'homicidi a Manresa Pere Fontanals
-
Societat Els moviments socials de Manresa proposen respostes comunitàries davant la violència Pere Fontanals
-
Societat La macroassemblea de docents del Bages vota per unanimitat continuar les mobilitzacions Pere Fontanals
Publicat el
19 de gener de 2019 a
les 16:11
Actualitzat el
19 de gener de 2019 a les
16:13
Et pot interessar
-
Esports
El Kids&Us Manresa posa el primer peu a la final de la Lliga (74-83)
-
Esports
Meritxell Ferré és escollida millor esportista de Manresa per tercer any consecutiu
-
Esports
El Kids&Us Manresa surt a defensar el títol de la Lliga Catalana
-
Esports
Navarcles referma el suport a la Penya Ciclista i a la continuïtat de la Selènika
-
Esports
Navàs renovarà instal·lacions esportives amb una inversió global de 215.000 euros
-
Esports
Els Kids&Us Manresa encaixa la primera derrota de la pretemporada (99-103)
