La Pirinaica ha dominat la UE Tàrrega al Municipal de la Mion, però no ha sabut concretar les ocasions que ha tingut i ha acabat cedint un empat, 0-0, que significa la novena jornada consecutiva sense perdre dels manresans.
Els de la Mion han dominat gran part del partit i han tingut múltiples jugades de gol que no han acabat d'entrar. Dues, fins i tot, han estat abortades per la defensa visitant sota la porteria.
També els de l'Urgell han tingut les seves opcions, sobretot a les acaballes de la primera part, quan Dani del Río ha resolt amb solvència la millor ocasió visitant. Malgrat l'empat a casa, la Pirinaica es manté en una còmoda setena posició, lluny de les posicions perilloses.
El proper diumenge a les 5 de la tarda, la Pirinaica jugarà al camp del CF Artesa Lleida.
[superfillagrantema]1684[/superfillagrantema]
[naciomanresa]
La Pirinaica domina però no pot batre la UE Tàrrega (0-0)
Els de la Mion sumen nou jornades consecutives sense perdre
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de febrer de 2024 a
les 14:45
Et pot interessar
-
Esports
La selecció catalana convoca Pierre Oriola, Ferran Bassas i Gerard Fernández
-
Esports
Santpedor consolida el seu torneig de cubs de Rubik
-
Esports
El CE Manresa incorpora Santi Guzmán, primer reforç per a la temporada 2026-27
-
Esports
El Covisa Manresa es posarà a prova amb el Barça Atlètic al 47è Trofeu Les Codines
-
Esports
El Kids&Us Manresa amplia el joc exterior amb Lukasz Kolenda
-
Esports
Sant Fruitós homenatja els equips que han aconseguit ascensos i títols aquesta temporada
