Després de les derrotes que han patit el Júpiter i el Castellar, la Pirinaica ha pujat fins a la quarta posició del grup 2 de Primera Catalana després de la victòria d'aquest diumenge contra la Unificación Llefià, 3-0, en un partit que no ha estat tan fàcil com el resultat podria donar a entendre. Tot i que després de catorze jornades sense perdre l'equip fa temps que mira cap amunt, aquesta victòria ha assegurat, virtualment, la permanència de la Pirinaica a Primera Catalana la propera temporada.
La Pirinaica ha iniciat el partit amb domini de joc i de pilota. Al minut 34, una errada en defensa de la Unificación Llefià ha estat aprofitada per Isi per inaugurar el marcador.
A la segona part, els visitants, que es troben en posició de descens, han sortit amb molta força. Només començar, l'àrbitre ha xiulat un penal, però el porter local Dani Del Río ha aturat el llançament franc. Tot i així, el Llefià ha continuat insistint en atac, però sempre xocava amb la defensa local.
L'atac dels de Badalona, però, ha permès les contres dels de la Mion, que al 73 sentenciaven el partit amb un gol afortunat de rebot de Samper, i ja a les acaballes, Alsina ha marcat el 3-0 definitiu.
[superfillagrantema]1684[/superfillagrantema]
La Pirinaica goleja el Llefià i ja és quart (3-0)
Amb la victòria, els de la Mion s'han assegurat, virtualment, evitar les places de descens
ARA A PORTADA
Publicat el 07 d’abril de 2024 a les 15:57
Et pot interessar
-
Esports El manresà Aleix Garcia Vilaseca, campió d'Espanya júnior de duatló
-
Esports Súria comença l'agost la renovació de la gespa del Camp Municipal de Futbol
-
Esports La Lliga ACB començarà el cap de setmana del 4 i 5 d'octubre
-
Esports Txell Ferré considera que la bona química va ser clau en l'èxit als campionats del món de Singapur
-
Esports Biel Gabernet, del CN Manresa, finalista al Campionat d'Espanya Júnior de Natació
-
Esports El millor atletisme estatal es donarà cita a Tarragona amb una destacada presència bagenca