El FC Pirinaica ha perdut aquest diumenge al camp de la UD San Mauro en un partit en què els locals han aprofitat molt bé les seves ocasions de gol. Amb aquesta derrota, l'equip de la Mion encara manté una còmoda distància de punts respecte de les posicions de descens.
El San Mauro ha marcat el seu primer gol al minut 40 en la primera ocasió clara que ha tingut, i el segon ja a falta de sis minuts per al final del partit. Els locals han mostrat una alta efectivitat, però també és cert que els manresans tampoc no han tingut jugades clares davant de porteria.
La propera jornada arribarà d'aquí a dues setmanes, el 16 d'abril, quan la Pirinaixa rebrà a les 12 del migdia la UE Tàrrega al Camp Municipal de la Mion.
- Fitxa tècnica
- Resultats i classificació
[noticia]108800[/noticia]
La Pirinaica perd davant d'un efectiu San Mauro (2-0)
Els manresans han rebut els gols en les poques ocasions en contra que han viscut
- La Pirinaica ha perdut al camp del San Mauro -
- Hasmukh Kerai / Arxiu
ARA A PORTADA
Publicat el
02 d’abril de 2023 a
les 19:09
Actualitzat el
02 d’abril de 2023 a les
19:12
Et pot interessar
-
Esports
El Baxi Manresa serà l'equip més representat a la selecció espanyola
-
Esports
Álex Reyes renova amb el Baxi Manresa fins el 2028
-
Esports
Bons resultats del CN Manresa al Trofeu Alejandro López amb millores de marques
-
Esports
Joan Perramon, campió d'Espanya amb la selecció catalana
-
Esports
Sancho Ayala, bronze estatal màster als 10 km en ruta a Eivissa
-
Esports
El Congost acollirà la 4a Diada Esportiva Universitària el 25 de març
