El FC Pirinaica ha empatat aquest diumenge contra el Sant Cugat FC, 2-2, un partit que dominava a deu minuts del final després de remuntar un gol inicial dels vallesans. Els del barri de la Mion han realitzat un gran esforç per capgirar el marcador, però en el minut 82 el Sant Cugat ha marcat el gol de l'empat definitiu. Els manresans continuen sense perdre a casa, però l'empat d'aquest diumenge els ha deixar un mal regust de boca.
Els del Vallès Occidental s'han avançat aviat en el marcador amb un gol de pilota aturada de Casares al minut 11. Els de la Mion han continuat fent el seu partit i al minut 34 Nocete aconseguia el gol de l'empat amb el que s'arribaria al descans.
A la sortida dels vestidors, al minut 54, era Marcel Bellido qui confirmava la remuntada. L'alegria dels locals ha durat fins al minut 84, quan Manso ha establert l'empat a 2 que seria definitiu.
Tot i l'empat, la Pirinaica es manté en una còmoda sisena positio a la classificació. La propera jornada es desplaça al camp de l'Igualada.
- Fitxa tècnica
- Resultats i classificació
La Pirinaica remunta contra el Sant Cugat, però acaba cedint un empat (2-2)
L'equip de la Mion acaba el partit amb mal regust de boca després d'arribar a deu minuts per al final per sobre en el marcador
ARA A PORTADA
Publicat el
30 d’octubre de 2022 a
les 15:41
Actualitzat el
30 d’octubre de 2022 a les
15:45
Et pot interessar
-
Esports
El CB Navàs Viscola passa per sobre del Cuarte de Huerva en un triomf contundent
-
Esports
El Manresa CBF suma la tercera victòria seguida i dormirà cinquè provisional
-
Esports
El CN Manresa cau davant el CN Metropole en un duel marcat per la superioritat canària
-
Esports
El CE Manresa rep el Cerdanyola en una nova final pel lideratge
-
Esports
Laia Font i Thierno Diallo no troben el seu nivell a la segona jornada de la Copa del Món d'Osijek
-
Esports
La Joviat es classifica per a les semifinals de la Copa Colegial amb una victòria ajustada
