Partit boig com pocs se n'han vist mai en qualsevol categoria. La Pirinaica s'ha imposat 1-2 en el derbi bagenc de Primera Catalana al Joanenc amb un gol de penal al minut 93. Quan ja tot semblava dat i beneit, al minut 96 l'àrbitre xiulava un altre penal, en aquest cas a favor dels locals. Però el xutador santjoanenc no ha estat tan afortunat i Del Río li ha aturat el xut. Els jugadors locals tampoc no han sabut aprofitar el rebuig i la victòria ha volat cap a la Mion.
Abans, durant la resta del partit, el Joanenc s'havia avançat al minut 57 amb gol de Jordi Garcia i els visitants havien posat les taules al 75, obra de Bellido. Finalment, al 93, Garrido ha aconseguit, de penal, el triomf de la victòria manresana.
Amb la victòria, la Pirinaica fa un pas de gegant i se situa setè a la taula després de tres victòries consecutives. Els de Sant Joan de Vilatorrada continuen en posicions de descens, tercers per la cua.
La propera jornada, la Pirinaica visitarà el Martinenc diumenge a les 12 del migdia, i el Joanenc rebrà el Sant Cugat FC dissabte a les 4 de la tarda.
[noticia]113343[/noticia]
[naciomanresa]
La Pirinaica s'emporta el derbi contra el Joanenc en un boig final de partit (1-2)
Els de la Mion marquen el gol definitiu de penal al minut 93, però els de l'altra banda del riu en fallen un en el 96
- La Pirinaica celebra la seva tercera victòria consecutiva -
- FCP
ARA A PORTADA
Publicat el
21 de gener de 2024 a
les 20:47
Actualitzat el
21 de gener de 2024 a les
21:00
Et pot interessar
-
Esports
L'Egiba afronta tres setmanes clau amb Font i Diallo en competició internacional
-
Esports
Sant Joan acollirà una caminada solidària i inclusiva impulsada per la Fundació Barça
-
Esports
Manresa impulsa una ruta guiada en bicicleta pel patrimoni amb el nou servei urbà
-
Esports
El Bàsquet Manresa convoca un concurs per al nou logo de la seva fundació
-
Esports
Fonollosa impulsa una caminada popular fins a Montserrat el 25 d'abril
-
Esports
Una vintena de treballadores de Mafrica participen en un curs de defensa personal
