Un equip de la Policia Local de Manresa, agents d'altres policies locals agrupats en l'IPA i un dels Mossos d'Esquadra prendran part el proper 21 de setembre en la segona edició del torneig de futbol-7 organitzat per la comissaria de la Policia Nacional de Manresa al camp de futbol de Sant Joan de Vilatorrada. En el torneig també hi haurà una formació de la Guàrdia Civil.
El torneig començarà a les 9 del matí i finalitzarà al migdia amb un aperitiu entre els participants. Entremig hi haurà el lliurament de trofeus i diplomes.
La Policia Nacional organitza un torneig de futbol-7 a Sant Joan entre els cossos policials
Hi participaran amb la Guàrdia Civil, els Mossos, la Policia Local de Manresa i altres policies locals agrupats en l'IPA
ARA A PORTADA
Publicat el
14 de setembre de 2018 a
les 17:56
Actualitzat el
14 de setembre de 2018 a les
17:58
Et pot interessar
-
Esports
El CTJ Bages i Moianès suma un or i dos bronzes al Campionat de Catalunya de Kyus
-
Esports
L'Avinent Manresa suma set medalles al Campionat de Catalunya sub18 i sub23
-
Esports
L'Avinent Manresa sub16 es proclama campió de Catalunya de clubs
-
Esports
Gonçalo José Sousa bat el rècord més antic del CAM en els 1.500 metres
-
Esports
Álex Reyes paga la seva clàusula i deixa el Kids&Us Manresa
-
Esports
La selecció catalana convoca Pierre Oriola, Ferran Bassas i Gerard Fernández
