Un equip de la Policia Local de Manresa, agents d'altres policies locals agrupats en l'IPA i un dels Mossos d'Esquadra prendran part el proper 21 de setembre en la segona edició del torneig de futbol-7 organitzat per la comissaria de la Policia Nacional de Manresa al camp de futbol de Sant Joan de Vilatorrada. En el torneig també hi haurà una formació de la Guàrdia Civil.
El torneig començarà a les 9 del matí i finalitzarà al migdia amb un aperitiu entre els participants. Entremig hi haurà el lliurament de trofeus i diplomes.
La Policia Nacional organitza un torneig de futbol-7 a Sant Joan entre els cossos policials
Esports
Hi participaran amb la Guàrdia Civil, els Mossos, la Policia Local de Manresa i altres policies locals agrupats en l'IPA
ARA A PORTADA
-
Successos Set joves detinguts, sis d'ells menors, per aldarulls aquest dimecres al vespre a Manresa Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Stephen Frears arriba aquest divendres a Manresa per inaugurar el Clam i recollir el Premi d'Honor Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Nova seu i noves regles: la Casa de la Música de Manresa revoluciona els seus ajuts Pere Fontanals
-
Economia Unes 200 persones preparen a Manresa la vaga general de l'11 de novembre en assemblea Pere Fontanals
-
Economia Condals Group celebra 50 anys a Manresa amb 65 milions d'euros de facturació Pere Fontanals
Publicat el
14 de setembre de 2018 a
les 17:56
Actualitzat el
14 de setembre de 2018 a les
17:58
Et pot interessar
-
Esports
Manresa acollirà dissabte el seu primer torneig internacional de slowpitch amb equips dels EUA
-
Esports
El Trofeu Fèlix Serra Santamans celebrarà 70 anys amb nou nedadors olímpics a Manresa
-
Esports
El CN Manresa sorprèn a la Copa Catalana i acaba quart de Tercera Divisió
-
Esports
Diego Ocampo: «Hem de jugar amb determinació»
-
Esports
El Kids&Us Manresa rep una gran injecció de moral (108-88)
-
Esports
Manresa correrà diumenge la 21a Cursa Urbana amb tres proves pel centre de la ciutat
