El Bàsquet Manresa B ha acabat guanyant a la pista del Club Natació Sabadell, 100-107, després d'una pròrroga que ha fet justícia al que s'havia vist durant els quaranta minuts reglamentaris. Els manresans han dominat el marcador des del primer segon i han arribat a tenir un màxim avantatge de vint-i-un punts. Tot i així, els vallesans han anat escurçant el marcador fins aconseguir l'empat amb un triple als últims instants.
Els joves manresans ha apuntat de seguida la seva intenció de posar punts de diferència en el marcador. En una exhibició atacant, han tancat el primer quart 14-30, un parcial que gairebé han aguantat fins al descans, 39-52. Tot i el desavantatge, els del Vallès no han abaixat els braços i han arribat a la fase final deu punts per sota, 65-75.
En el quart definitiu, els locals han premut l'accelerador fins que en els últims segons Arnau Sanahuja clavava un triple que situava l'empat a 90 en el marcador. A l'última jugada manresana, Max Gaspa fallava el tir de dos punts, i el partit anava a la pròrroga sense que els de Sabadell no haguessin anat per sobre en el marcador ni un segon.
A la pròrroga, un parcial a l'inici del quart de 2-10 ha aclarit la situació de seguida a favor dels interessos manresans, que han concretat la victòria amb el 100-107 final.
Max Gaspa ha estat el màxim anotador manresà amb 23 punts. El proper diumenge a les 12 del migdia, el CBU Lloret visitarà el Nou Congost.
[superfillagrantema]1684[/superfillagrantema]
La pròrroga fa justícia al domini del Bàsquet Manresa B (100-107)
El CN Sabadell ha anat per darrere tot el partit i només ha empatat als darrers instants
- Max Gaspa ha estat el màxim anotador del Bàsquet Manresa B -
- J. Alberch / Arxiu
ARA A PORTADA
-
Unes 300 persones es concentren a Sant Joan de Vilatorrada contra l'agressió a un menor Pere Fontanals
-
Cops de colze de l'extrema dreta per capitalitzar la indignació per l'agressió de Sant Joan Pere Fontanals
-
Un alumne de 3r d'ESO de Sant Fruitós, presumpte autor de l'agressió a un menor a Sant Joan de Vilatorrada Pere Fontanals
-
-
Junts i Avenç volen forçar el govern de Manresa a posicionar-se sobre el futur pavelló Pere Fontanals
Publicat el
10 de març de 2024 a
les 09:00
Actualitzat el
10 de març de 2024 a les
09:09
Et pot interessar
-
Esports
Núria Picas omple a Sant Fruitós amb una xerrada solidària contra el càncer
-
Esports
El Covisa Manresa rep el CN Sabadell amb la permanència a tocar
-
Esports
Inici discret de Diallo i Font a la Copa del Món de gimnàstica d'Osijek
-
Esports
Robert Vilarasau accedeix a les semifinals de l'Europeu de trampolí
-
Esports
El Covisa Manresa cau a Salou i queda eliminat de la Copa Catalunya
-
Esports
El TCE rebutja el recurs de la Pirinaica per la plaça a Lliga Elit enmig de polèmica
