L'entrenador de waterpolo del CN Minorisa, Gaspar Ventura, va rebre dissabte en el transcurs de la Gala de la Natación Española, la placa de reconeixement a la seva tasca com a directiu responsable de l'àrea de waterpolo durant els darrers vuit anys, els coincidents amb els dos mandats consecutius de Fernando Carpena, que en aquest moment enceta la seva tercera etapa de continuïtat al front de la natació estatal.
Amb Gaspar Ventura hi van ser els seus companys de junta directiva durant aquest període. En el marc de la Gala, que es va celebrar a la seu del COE a Madrid amb la presencia del president d'aquesta entitat, Alejandro Blanco, es va procedir a lliurar entre d'altres distincions i homenatges , el premi especial per a Mireia Belmonte, que ja té tots els reconeixements possibles, la insígnia d'or i brillants per a les waterpolistes Ona Meseguer i Laura López, en el moment de la seva retirada després d'haver estat campiones del món, i es va portar a terme la signatura del llibre d'honor de la RFEN per part de Gemma Mengual.
ARA A PORTADA
Publicat el
08 d’octubre de 2017 a
les 21:43
Actualitzat el
08 d’octubre de 2017 a les
21:48
Et pot interessar
-
Esports
Álex Reyes paga la seva clàusula i deixa el Kids&Us Manresa
-
Esports
La selecció catalana convoca Pierre Oriola, Ferran Bassas i Gerard Fernández
-
Esports
Santpedor consolida el seu torneig de cubs de Rubik
-
Esports
El CE Manresa incorpora Santi Guzmán, primer reforç per a la temporada 2026-27
-
Esports
El Covisa Manresa es posarà a prova amb el Barça Atlètic al 47è Trofeu Les Codines
-
Esports
El Kids&Us Manresa amplia el joc exterior amb Lukasz Kolenda
