La Salle Manresa S. Gol i el Grup Via CB Artés han confirmat la seva superioritat contra dos equips que encara no han guanyat cap partit aquesta temporada, el Bàsquet Molins i el Pujol CB Mollerussa, i els han derrotat amb treball uns i amb solvència els altres.
El Terra Endins CB Vilatorrada, per la seva banda, ha perdut contra un rival directe, el Lluïsos de Gràcia Verdi, botxins de la Salle la passada jornada, en un partit en què els de Sant Joan no han tingut cap opció des del xiulet inicial.
[h3]La Salle ha de treballar per imposar-se al Bàsquet Molins[/h3]
Malgrat que el Bàsquet Molins s'ha presentat a Manresa amb els partits comptats com a derrotes, la Salle ha hagut d'esforçar-se per doblegar l'equip del Baix Llobregat i superar-lo, finalment per 65-58. De fet, els manresans no han tingut el partit més o menys controlat fins a l'últim quart.
El primer quart ha estat un constant d'alternatives en el marcador amb un Molins que ha estat per davant més de la meitat del període, tot i que al final dels 10 primers minuts el marcador assenyalava un empat a 16. Al segon quart, els manresans han agafat una lleugera distància fins als darrers gairebé quatre minuts s'han quedat sense anotar i els del Baix Llobregat han aprofitat per arribar al descans 3 punts per sobre en el marcador.
El tercer quart ha començat com el segon, amb la Salle sobreposant-se i superant el rival fins a posar-se a 8 punts de diferència. Com llavors, una nova pàjara de tres minuts sense veure xarxa ha fet que els visitants arribessin als darrers deu minuts de partit amb tot per decidir, a només 1 punt per sota.
En el període definitiu, els locals s'han posat la granota de treball i han tornat a marcar diferències fins que s'han posat 10 punts per sobre. En aquest cas, l'estirada ha estat definitiva i han pogut administrar l'avantatge, tot i que en els darrers dos minuts tampoc no han anotat ni un punt. El màxim anotador de la Salle ha estat Joan Carceller amb 14 punts.
La victòria situa els manresans setens a la classificació, amb més victòries, 3, que derrotes, 2. La propera jornada visitaran la pista del CN Sabadell.
[h3]Clara victòria del CB Artés a Mollerussa[/h3]
Com en el cas de la Salle, el CB Artés s'ha enfrontat a un equip que encara no coneix la victòria, el CB Mollerussa, tot i que en aquesta ocasió els del Bages s'han imposat per un ampli resultat, 52-74, després de dominar tot el matx.
El CB Artés ha imposat el seu domini a partir del primer minut, després dels primers bàsquets dels del Pla d'Urgell. Els bagencs han tancat el primer quart amb 8 punts de diferència a favor, i a partir d'aquí han anat ampliant distàncies fins a arribar a un màxim avantatge de 31 punts, 43-74, a la recta final del darrer quart, que s'ha reduït després que els artessencs no anotessin en els darrers 4 minuts.
Cal destacar l'efectivitat dels del Bages des de la línia de 3, amb un 46% d'encert. Pol Camprubí, amb 5 triples i 16 punts, ha estat el jugador destacat pels visitants.
El CB Artés se situa en sisena posició, amb un balanç de 3 victòries i 2 derrotes, empatats amb el quart classificat. La propera jornada rebran la visita del Nou Bàsquet Olesa.
[h3]Dura derrota del CB Vilatorrada a Gràcia[/h3]
El CB Vilatorrada ha estat l'únic equip bagenc de la Copa Catalunya de bàsquet que ha perdut aquesta jornada. I ha estat una derrota dolorosa a la pista del Lluïsos de Gràcia, amb qui compartien balanç de victòries i derrotes, per 79-61.
El partit no ha tingut gaire història i els graciencs han dominat el marcador des de bon principi, amb una diferència màxima que ha arribat als 30 punts al final del tercer quart, 64-34. A partir d'aquí, el darrer quart ha estat de pur tràmit. Els de Sant Joan acumulen dues derrotes engruixides seguides. Roger Solernou, amb 7 punts, ha estat el jugador destacat dels visitants.
Els de Sant Joan de Vilatorrada es queden a la desena posició de la taula, amb 2 victòries i 3 derrotes. El CN Terrassa visitarà el CB Vilatorrada a la propera jornada
- Resultats i classificació
[h4]Més bàsquet[/h4]
[noticia]105904[/noticia]
[noticia]105912[/noticia]
[noticia]105914[/noticia]
La Salle i CB Artés s'imposen als cuers a la Copa Catalunya
Esports
Per la seva part, el CB Vilatorrada no té opcions a la pista del Lluïsos de Gràcia
ARA A PORTADA
-
Successos Controlat l'incendi de Sant Vicenç que ha obligat a confinar una urbanització i la residència Pere Fontanals
-
Societat CCOO i Professors de Secundària veten l'Assemblea Educativa del Bages com a interlocutora Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Miki Núñez, Buhos i més de trenta hores de música ompliran la Festa Major de Manresa Redacció
-
Esports La Ignasiana estrena una ruta de dos dies entre Fraga i Manresa en la sisena edició Redacció
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
23 d’octubre de 2022 a
les 21:55
Actualitzat el
24 d’octubre de 2022 a les
17:33
Et pot interessar
-
Esports
Castellbell rebrà 360.000 euros de la Generalitat per renovar els vestidors del camp de futbol
-
Esports
Gonçalo José Sousa torna a batre un rècord de l'Avinent Manresa: ara els 3.000 metres llisos
-
Esports
Kaodirichi Akobundu-Ehiogu no seguirà al Kids&Us Manresa
-
Esports
La Grada d'Animació reclama desencallar el nou pavelló abans del període electoral
-
Esports
Aquestes son les samarretes del Kids&Us Manresa per a la propera temporada
-
Esports
El Centre de Tecnificació del Bages i Moianès suma deu medalles a la Copa d'Espanya
