Com fa quatre dies després de la victòria contra Espanya, la plaça de Crist Rei de Manresa s'ha omplert d'aficionats aquest dissabte després que la selecció del Marroc hagi derrotat la de Portugal, 1-0, i s'hagi classificat per a les semifinals del Mundial de futbol de Qatar. D'aquesta manera, el Marroc és la primera selecció africana que es classifica per a les semifinals d'un Mundial de futbol. Segons la Policia Local de Manresa, entre vuit-centes i mil persones han celebrat el triomf marroquí a la plaça de Crist Rei.
En aquesta ocasió, els seguidors fins i tot han estat més organitzats i han traslladat a la plaça canons de so i de llum i instruments diversos per donar color i sonoritat a la celebració. Les banderes del Marroc s'han tornat a combinar amb banderes amazigh i fins i tot, amb alguna de suport a la revolució siriana. Com dimarts passat, el perfil dels manresans que s'han concentrat durant la celebració ha estat molt divers, tot i que ha predominat el jovent i una important presència de dones de totes les edats.
Com després de la victòria contra Espanya -i com en qualsevol altra celebració esportiva-, la Policia Local de Manresa ha tallat els accessos en cotxe fins a Crist Rei.
La selecció del Marroc s'enfrontarà a la semifinal del Mundial contra la vencedora del duel entre Anglaterra i França.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=SIz5ZiL1LEc[/youtube]
La selecció del Marroc torna a omplir la plaça de Crist Rei d'aficionats
El combinat africà ha derrotat Portugal al Mundial de Qatar i ha fet esclatar els seguidors marroquins de Manresa
ARA A PORTADA
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
10 de desembre de 2022 a
les 20:02
Actualitzat el
10 de desembre de 2022 a les
23:27
Et pot interessar
-
Esports
Navàs recupera la seva mítica cronoescalada ciclista 13 anys després
-
Esports
Els partits del Baxi Manresa contra Bilbao i Burgos canvien l'horari
-
Esports
Laia Font es classifica per a dues finals a la Copa del Món de gimnàstica d'Antàlia
-
Esports
La Transéquia arriba als 4.000 inscrits i tanca gairebé totes les places
-
Esports
Un llibre repassa el segle d'història de la Penya Ciclista Bonavista de Manresa
-
Esports
L'aventura europea del Baxi Manresa acaba a Ankara (98-81)
