La sort li gira l'esquena al CN Manresa Fibracat a la piscina de l'AE Santa Eulàlia (10-9)

Les manresanes van tenir una jugada en superioritat en els darrers segons però no van saber aprofitar-la

Publicat el 29 de gener de 2024 a les 18:08
Al CN Manresa Fibracat li va faltar sort en el seu desplaçament a la piscina de l'AE Santa Eulàlia B, on va perdre 10-9. Després d'una sortida en tromba de les locals, el CN Manresa Fibracat va saber respondre amb dos gols de N. Serracanta i un d'A. Serracanta, per arribar amb empat al final dels primers vuit minuts. El segon quart va ser per a les de l'Hospitalet, que aconseguiren imposar-se per 3-1, amb el gol manresà de N. Serracanta a manca de 40 segons per arribar al decans llarg.

Quan més difícil es posava el partit va arribar la reacció bagenca que, amb gols de Vadillo i Toribio a parells, se situaren per davant en el marcador. Les manresanes no van poder mantenir l'avantatge fins a la fi del període, ja que les locals van empatar just després que les visitants desaprofitessin una pena màxima que les hagués permès posar-se dos gols per davant. 

Les locals, plenes de moral, van saber donar la volta al marcador i marxar fins a 10-8, situació que N. Serracanta va reconduir amb un gol quan faltava 1'23". Abans d'acabar el partit, les manresanes van disposar d'una jugada de superioritat per poder arribar als penals, però no van poder transformar-la en gol.
 
[naciomanresa]