La tàctica del conill no li surt bé a l'Assignia (83-78)

Els bagencs han estat dins el partit fins al final contra el Blu Sens però han acabat cedint

Publicat el 30 de setembre de 2012 a les 22:27
L'Assignia Manresa ha perdut el primer partit de la temporada. Foto: Jorge Marqués

L'Assignia Manresa ha vorejat la victòria en el debut a la lliga Endesa. Però vèncer a Fontes do Sar no ha estat possible. Els manresans han recuperat importants desavantatges en diverses ocasions. Fins i tot, s'han posat al davant el tercer quart. Però els gallecs han estat més encertats als minuts finals i han acabat sumant el triomf.

L'inici del partit no podia ser millor per als locals, que s'han avançat amb un 8-0. Josh Asselin ha trencat la sequera manresana però el Blusens Monbús ha aconseguit un màxim avantatge de nou punts (11-2). Dos triples de Troy DeVries i una cistella de Josh Asselin han acostat l'equip a només tres punts (13-10), encara que un parell de robatoris i l'aportació d'Oriol Junyent han disparat de nou els locals (24-16). Oliver Arteaga ha aguantat l'equip en uns moments difícils. Els set punts del canari han deixat l'Assignia Manresa a només un punt. El joc interior dels locals ha tornat a fer mal. Entre Junyent i Kendall han augmentat la renda del seu equip, que al descans dominava de vuit punts (43-35).

A la represa, Josh Asselin juntament amb Charles Ramsdell i Adam Hanga, han igualat de nou el partit (44-44). Però de nou, el Blusens Monbús s'ha posat per endavant al marcador. L'Assignia Manresa havia de nedar una altra vegada contra corrent. I de nou se n'ha sortit. Tant bé que Moncho López, tècnic local, ha hagut de demanar temps mort. Un 2+1 d'Álex Hernández i una cistella d'Arteaga han avançat el conjunt bagenc (65-67). L'alegria, no obstant, no ha durat massa a l'equip manresà. Un triple d'Alberto Corbacho ha situat el 74-71 a manca de tres minuts. A partir d'aquest moment, la defensa local ha estat més encertada i l'intercanvi de cistelles ha estat perjudicial per a l'Assignia Manresa. Derrota final per 83-78 però lluita fins al final.

L'Assignia Manresa ocupa la desena posició de la lliga Endesa. La setmana vinent. Els manresans debuten a casa davant l'Herbalife Gran Canaria d'Slokar. Serà a dos quarts d'una del migdia, transmès per Esport3.

Estadístiques del partit

Resultats i classificació