La UE Castellnou es jugarà l'ascens amb la Mataronesa

La promoció es jugarà els dos propers caps de setmana

Publicat el 21 de maig de 2013 a les 18:55
La Unió Esportiva Castellnou es jugarà l'ascens a Tercera Catalana davant la Mataronesa U.D. El primer partit es jugarà al Camp d'Esports Llissach de Santpedor, conegut pels castellnouencs com Les Gaunes, aquest proper dissabte 25 de maig en horari encara per confirmar. La tornada serà a Mataró el cap de setmana posterior.
 
L'UE Castellnou ha estat el segon classificat del grup 1 a només dos punts del Navàs C.E després de realitzar la millor campanya de la seva curta història. Els bagencs van tenir opcions de pujar de formar directa fins la darrera jornada i han destacat per la seva fortalesa defensiva, encaixant 23 gols en 28 jornades (0,82 per partit). En l'aspecte ofensiu, l'equip de Castellnou ha aconseguit 70 gols. Èric Bajona, amb 12, ha estat el màxim canoner. La UE Castellnou arriba en forma després de guanyar consecutivament els sis darrers partits disputats. Com a locals, han aconseguit 11 victòries, 2 empats i 1 derrota. A fora, les xifres són sensiblement inferiors: 10 partits guanyats, 2 empatats i 2 perduts.
 
La Mataronesa U.D va quedar en segon lloc del grup sisè de Quarta Catalana amb 63 punts, a quatre del campió, que ha estat La Llàntia. En la darrera jornada, els mataronins van golejar el Ronda C.D. per 9 a 1. La capacitat golejadora és una arma dels del Maresme ja que han marcat 93 gols en tot el campionat (3,32 per partit). El seu màxim golejador és Alejandro Vidal que n'ha fet 23 en 22 enfrontaments. En defensa, han rebut 34 gols en contra. Les xifres són força similars a les que presenta l'UE Castellnou. A casa, 10 victòries, 3 empatats i 1 derrota i a fora 10 partits guanyats i 4 perduts.