La important victòria de dissabte del CE Manresa contra la FE Grama per 2-1 al Congost, que va suposar el liderat momentani a Tercera Divisió per als manresans a falta del partit d'aquest diumenge de la UE Olot, ha tingut continuïtat amb la derrota dels de la Garrotxa al seu estadi davant del CF Peralada per 1-2, amb gol definitiu dels empordanesos al minut 92 del partit.
Aquest resultat certifica el lideratge del CE Manresa, que porta cinc seguits guanyats, amb 1 punt més que els garrotxins i 3 més que el San Cristóbal -a qui van derrotar en l'anterior jornada- i amb dos partits pendents de jugar. Els manresans no eren líders de Tercera des de feia 48 anys.
[noticia]102423[/noticia]
La UE Olot perd a casa i el CE Manresa certifica el liderat a Tercera 48 anys després
Els manresans encara tenen dos partits jugats menys que els seus perseguidors
ARA A PORTADA
-
El conflicte entre la Festa Major Alternativa de Manresa i Can Jorba arriba al Parlament Pere Fontanals
-
El personal educatiu constata el cansament del col·lectiu i s'insta a crear canals per mobilitzar-se Pere Fontanals
-
Els Mossos i la Policia Local actuen en una baralla tumultuària a Sant Joan de Vilatorrada Pere Fontanals
-
Mor als 81 anys Francesc Iglesias, exalcalde de Sant Joan de Vilatorrada i expresident del Consell Comarcal del Bages Pere Fontanals
-
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 27 de març de 2022 a les 19:53
Actualitzat el 27 de març de 2022 a les 20:03
Et pot interessar
-
Esports
L'artesenc Robert Vilarasau afronta el Campionat del Món de Trampolí amb bones sensacions
-
Esports
El Covisa Manresa destitueix Antonio Mesa després del mal inici de temporada
-
Esports
L'Ajuntament de Castellbell amplia el conveni de col·laboració anual amb el Club Esportiu Castellbell
-
Esports
El Vinya Cross arribarà als deu anys amb 100.000 euros recaptats per a projectes socials
-
Esports
Quatre judokes del CTJ del Bages i Moianès es classifiquen per al Campionat d'Espanya
-
Esports
L'Avinent Manresa brilla al català de cros per a clubs amb el títol sub23 i diversos podis
