Els participants de la Volta a Catalunya passant pel Pont Vell. Foto: Pere Sánchez
L'Associació de Marxes a cavall de Catalunya celebra enguany el seu 25è aniversari i coincidint amb aquesta efemèride aquest cap de setmana s'ha celebrat la darrera etapa de la volta a Catalunya a cavall entre Matadepera- Rellinars i Montserrat.
A 2/4 de 12 del migdia d'aquest diumenge més de una cinquantena de genets vinguts d'arreu del país han fet una parada tècnica al Barri del Burés a Castellbell i el Vilar on els animals han abeurat i els genets han aprofitat per esmorzar. Seguidament han reprès la marxa fins a Santa Cecília de Montserrat (Marganell) on tenien previst dinar. A la tarda aniran a Montserrat on posaran punt i final a l'etapa que es va iniciar dissabte a la tarda a Matadepera i van passar la nit a Rellinars.
La imatge més impactant pels veïns del barri del Burés ha estat veure tots els cavalls creuant el Pont Vell, un fet poc usual ja que molt poques vegades s'ha vist un fet com aquest.
La Volta a Catalunya a cavall passa pel Burés
De camí en l'etapa entre Matadepera - Rellinars - Montserrat
ARA A PORTADA
Publicat el
14 de novembre de 2010 a
les 17:18
Et pot interessar
-
Esports
Un centenar llarg de ciclistes participen en la 10a Cursa Vila de Súria
-
Esports
Eli Brooks no seguirà al Kids&Us Manresa
-
Esports
El CE Manresa assegura la continuïtat de Roger Munells fins al 2027
-
Esports
El FC Joanenc fitxa el davanter Joan Martin per reforçar el primer equip
-
Esports
Ángel Vera renova amb el CE Manresa i continuarà al Congost fins al 2028
-
Esports
El Parc de l'Agulla acollirà dissabte una nova edició del Ioga solidari de Salut Mental d'Althaia
