L'ACB diu dilluns si accepta el Burgos

Abans vol estudiar la documentació enviada pel club castellà, que de no complir els requisits obriria la porta a la Bruixa d'Or a continuar a la primera divisió estatal

Publicat el 15 de juny de 2014 a les 19:18
L'ACB ha fet públic un comunicat que explica que el CB Tizona SAD, raó social del Burgos, ha enviat dins el termini legal la documentació sol·licitant la seva inscripció a la propera lliga Endesa. Papers apart, els burgalesos es comprometen a aportar un milió d'euros en concepte de quota d'entrada i aportació al Fons de regulació d'Ascensos i Descensos. Dies enrere, l'Andorra va aportar cinc milions d'euros.
 
El mateix comunicat diu que sense perjudici de l'estudi dels documents tot sembla indicar que el CB Tizona SAD no compleix els requisits d'inscripció. Tot i això, serà demà dilluns quan l'ACB farà pública la seva postura definitiva.
 
En cas de confirmar-se aquesta previsió, l'ACB convidarà La Bruixa d'Or per continuar a la lliga Endesa malgrat haver acabat en zona de descens. Els manresans tindran fins a final de mes per complir els requisits que se li exigeixen. Això passarà per arreglar els seus comptes. 280.000 euros separen el Bàsquet Manresa d'aquest objectiu, dels quals 150.000 és previst que surtin de les empreses que van deixar diners a deure a l'entitat del Nou Congost. La resta ha de sortir de la campanya de recapitalització.