Laia Font ha quedat a una dècima del podi de salt a la Copa del Món de Cottbus que s'ha disputat aquest cap de setmana després que en la fase de classificació acabés tercera. La gimnasta de l'Egiba ha finalitzat quarta per darrere de la nordcoreana Chang Ok An, la búlgara Valentina Georgieva i la panamenya Karla Navas.
Amb aquesta Copa del Món i la que va disputar fa set dies al Caire, Laia Font suma 23 punts per a la classificació per als Jocs Olímpics de París que es disputen enguany. La propera Copa del Món on participarà la jove gimnasta del club manresà serà a Bakú.
[superfillagrantema]1684[/superfillagrantema]
[naciomanresa]
Laia Font acaba quarta en salt a la Copa del Món de Cottbus
La gimnasta de l'Egiba porta 23 punts en copes del món per optar als Jocs Olímpics
ARA A PORTADA
-
La Torre dels Comtals passa a mans públiques per salvar el patrimoni mil·lenari de Manresa Pere Fontanals
-
-
Sallent descarta danys estructurals a l'edifici esfondrat, però els veïns no hi podran tornar de moment Redacció
-
Publicat «El Llibre Vermell de Montserrat», un tresor únic de la música medieval revisat pel pare Gregori Estrada Redacció
-
Més de 15.000 respostes en mitja hora a la prova Es-Alert a les comarques centrals i gironines Redacció

- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 25 de febrer de 2024 a les 22:56
Actualitzat el 25 de febrer de 2024 a les 23:01
Et pot interessar
-
Esports Alexandre Chassang deixa de reforçar el Baxi Manresa
-
Esports La Pirinaica recorre a la FCF per reclamar la plaça de Lliga Elit adjudicada al Santfeliuenc
-
Esports Jordi Gonzálvez, d'Esport7, competirà al Mundial de karate shotokan representant Espanya
-
Esports Laia Font, sisena al salt de la Copa del Món de París, signa un resultat de prestigi internacional
-
Esports El Manresa CBF debuta a la Lliga Catalana LF2 amb un triomf contundent a Mataró (45-72)
-
Esports El Covisa Manresa cau a l'estrena al Pujolet davant el Futsal Ibi (1-3)