Laia Font ha tancat la seva participació a la setzena edició del prestigiós Trofeo di Jesolo amb la setena posició de salt a la final d'aparells que s'ha disputat aquest diumenge a la ciutat italiana. D'aquesta manera, la gimnasta de l'Egiba ha millorat una posició el resultat que havia aconseguit dissabte en la fase classificatòria per equips, on la selecció espanyola va aconseguir la quarta plaça, amb la gironellenca entrant puntuació en cadascun dels aparells.
El seu entrenador, Xavi Casimiro, es mostra molt satisfet d'aquest resultat "que referma la Laia Font en l'imaginari finalista a nivell internacional". La gimnasta va tornar a l'alta competició a finals de març després d'un any apartada de les pistes per culpa de la lesió que es va fer a la Copa del Món de Bakú, el mateix mes de març, però de 2024. Ho va fer amb un excel·lent bronze en salt i or per equips al DTB Pokal d'Stuttgart.
Després d'aquesta setena posició de salt a Jesolo, on hi han pres part la majoria de millors gimnastes del món, i del descans de Setmana Santa, el calendari de la gimnasta agafarà velocitat. A finals de mes participarà en un duel a dos entre Espanya i Portugal; la setmana següent, a la segona fase de la Lliga Iberdrola, que l'Egiba té molt ben encarada per recuperar el cetre de clubs, i arribarà al 23 de maig, quan donarà inici el Campionat d'Europa "on lluitarà per accedir a la final de salt".