L'Ajuntament de Sant Fruitós organitza activitats paral·leles a la Ultra Trail Barcelona de dissabte

Organitzarà dues visites guiades al patrimoni municipal i tallers infantils

Publicat el 21 de març de 2024 a les 17:51
Actualitzat el 21 de març de 2024 a les 18:38
Més de 750 persones prendran part en alguna de les propostes que ofereix aquest dissabte la Ultra Trail Barcelona, que per primera vegada té com a epicentre Sant Fruitós de Bages.

Per tal que tothom pugui gaudir de l'ambient d'aquesta proposta, l'Ajuntament ha programat activitats paral·leles, tant per als veïns, com per als acompanyants dels corredors o els visitants.

Des de l'Ajuntament s'oferiran visites guiades a La Sagrera i al Museu de la Memòria de la Vinya i el Vi, per donar a conèixer el patrimoni del municipi. Es realitzaran dues sortides, una a les 11 del matí i una segona a la 1 del migdia, que sortiran des de la plaça Alfred Figueras. Per als menuts de la casa des de les 9 del matí i fins a la 1 del migdia es faran diferents propostes de tallers infantils.

Per participar en ambdues activitats cal inscriure's prèviament, el mateix dissabte, a l'estand de l'Ajuntament que hi haurà ubicat a la plaça Alfred Figueras.

I per a tothom que vulgui gaudir d'un matí de natura i esport, des de l'organització s'ha senyalitzat una caminada popular, de 6 km, apta per a totes les edats.

[superfillagrantema]1684[/superfillagrantema]